به گزارش روز یکشنبه ایرنا، علی خیلدار در آیین اعطاء اعتبار نامه اعضاء جدید خانه مطبوعات این استان افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حامی رسانه هاست و خانه مطبوعات در بسترسازی، برنامه‎ریزی و هدایت جامعه رسانه ای نقش‎آفرین است.
وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش سازنده‌ای در پیشبرد اهداف جامعه دارند اظهار داشت: رسانه های جمعی در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین رشد و توسعه استان نقش بسزایی ایفا می کنند.
خیلدار گفت: رسانه‌ها زبان گویای مردم هستند و با انتقادات سازنده خود می‌توانند مشکلات و مسائل جامعه را منعکس کنند.
وی به همدلی و هم‎افزایی اهالی رسانه اشاره و بیان داشت: حضور اهالی رسانه در خانه مطبوعات و ارتباط و تعامل بیشتر آنان با این تشکل رسانه ای می تواند زمینه بسیار خوبی برای برقراری ارتباط مردم با مسوولان و برعکس باشد.
خیلدار افزود: امیدواریم با انتخاب هیأت مدیره جدید خانه مطبوعات این تعاملات و ارتباطات افزایش پیدا کند.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرزبا بیان اینکه هر کمکی از ما خواسته شود مساعدت لازم را به عمل خواهیم آورد، افزود: تلاش می کنیم ارتقاء خانه مطبوعات را فراهم کنیم .
خیلدار ضمن قدردانی از زحمات هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز ابراز امیدواری کرد که با همکاری خانه مطبوعات بتوان در آینده برنامه هایی برای رفع مشکلات و ارتقاء مطبوعات استان در جهت دوره های آموزشی ، تسهیلات رفاهی انجام داد.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.