به گزارش ایرنا، روزنامه پیام آشنا این مطلب را به قلم ابراهیم نوروزی فر در ستون نگاه روز خود به رشته تحریر درآورده است.
در بخشی از این مطلب آورده شده: روز قدس یک مساله صرف سیاسی و یا حمایت از یک کشور خاص نیست بلکه مساله ای است که ریشه در عمق دین داشته و آن استکبار ستیزی، حمایت از مظلومان و حفظ منافع ملی، اسلامی و انسانی است.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادآور حضور حماسی مردم به پیروی از گفتار ماندگار بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) برای رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیستم و پایان دادن به رنج و درد مردم مظلوم فلسطین و محو رژیم اشغالگر قدس است.
در بخش دیگری از این مطلب آورده شده: رسانه ها و مطبوعات در جهان امروزی با گسترش فناوری های نوین در عرصه ارتباطی نقش بسیار تعیین کننده در جهت دهی و تنویر افکار عمومی دارند، رسانه ها همواره باید برای اعتلای حرکت استکبار ستیزی و ضد صهیونیستی روز جهانی قدس پر تلاش تر از گذشته حاضر شوند و این روز حماسی را از منظر قلم ، دریچه دوربین و دیگر ابزارهای رسانه ای در تاریخ انقلاب ماندگار کنند.
در بخش پایانی این مطلب آورده شده:ملت ایران در روز جهانی قدس با طنین انداز کردن شعارهای'هیهات منا الذله' ، 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسرائیل' اعلام کردند که همچنان پیوند خود را با عاشورا و کربلا حفظ کرده و با پیروی از امام خامنه ای 'مدظله العالی' در برابر نظام سلطه ایستادگی خواهند کرد.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.