به گزارش ایرنا، روزنامه پیام آشنا این مطلب را به قلم خانی نژاد در ستون نگاه روز خود به رشته تحریر درآورده است.
در بخشی از این مطلب آمده است:‌ همراه با انتخابات ریاست جمهوری، کرجی ها هم همگام با دیگر مردم نقاط مختلف کشور روز جمعه پای صندوق های رای رفتند و برای انتخاب اعضای پنجمین شورای اسلامی شهر دست به انتخاب زدند.
انتخابی که پیام های بسیاری دارد اگر کسی گوش شنوا داشته باشد ، انتخاب کرجی ها در دوره پنجم شوراها نشان داد هوشیار و بیدارند ، می بینند و می شنوند و رفتار تک تک افراد مد نظر دارند هر چند این شهروندان کرجی نیستند و از دیگر نقاط کشور به این شهر سفر کرده اند و سکنی دارند.
با گذراندن چهار دوره از شورای اسلامی شهر و روستا به پنجمین دوره آن رسیدیم و مردم نشان داده اند در این دوره به افرادی رای می دهند که دارای پیامی نو، هدفی واحد و ایده های تازه باشند.
در بخش دیگری از این مطلب آورده شده: در میان افرادی که در انتخابات شوراهای اسلامی شهر کرج برگزیده شده اند کسانی از رده های مختلف مدیریتی حضور دارند، مدت ها است از شهر خود غافل شده ایم ، انتظار می رود وظایفی را که در شورا به این افراد محول شده به درستی انجام و راه را برای انتقاد باز کنند.
بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی های اجتماعی ، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و اقتصادی شهر و شناخت راهکارها و راه حل ها نیاز اساسی کرج است.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.