به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی آهنگران روز سه شنبه در اجتماع هواداران دکتر روحانی در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج، افزود: روحانی توانست فضای امنیت و آرامش را به کشور بازگرداند و ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم.
وی اضافه کرد: روزگاری کشور صاحب دولتی بود که رئیس قوه مجریه آن در سازمان ملل در برابر صندلی های خالی سخنرانی می کرد، اقتصاد این کشور دستخوش تلاطم های بسیار بود و دانشجویان ما گرفتار فضای امنیتی بودند که بر مراکز علمی و آموزشی کشور حکمفرما بود.
آهنگران گفت: تورم کمر جامعه را شکسته بود، قعطنامه های تحریمی یکی پس از دیگری ظالمانه بر ملت ایران تحمیل می شد و دل تمام کسانی که برای ایران می تپید خون بود، هنرمندانی که ممنوع التصویر بودند، روزنامه هایی که توقیف می شدند، رئیس قوه مجریه ای که با سایر قوا درگیر بود، پرونده های حیرت انگیر فساد که روز به روز از هر گوشه این کشور سر بر می آورد.
وی ادامه داد: ملت نمی توانست آن فضای تحقیر آمیز، ضعف قوه مجریه در اقتصاد و فرهنگ و سنگینی بار بی خردی و افراط گرایی را تحمل کند، ملت به فرصتی نیاز داشت تا این روال غلط را تغییر دهد و انتخابات 92 فرصتی بود که ما را امیدوار کرد که به روال غلط گذشته خاتمه بدهیم.
این فعال سیاسی افزود: زمانی که دولت یازدهم به پیروزی رسید با وجود همه تحریم هایی که وجود داشت امیدوار بودیم که روحانی فضا را عوض می کند و با تعقل و برنامه ریزی های دقیق دولت توانسته ایم بر غول تورم تسلط و آن را کاهش بدهیم و این موفقیت نه فقط به واسطه دولت روحانی و نه به واسطه هدایت های مرحوم هاشمی و خاتمی بلکه به خاطر پایمردی مردم و حضور یک به یک آنان در تمامی صحنه ها توانسته ایم و موفق شدیم تا بار دیگر عزت و سربلندی را به ایران برگردانیم.
آهنگران ادامه داد: ما مردم توانسته ایم ما پشت سر روحانی ایستاده ایم ،و قهر نکرده ایم ،هستند کسانی که در این کشور نمی خواهند ارامش را بر صورت مردم بییند اما روحانی با وجود تمامی فشارها ایستاد و از نظام و مردم دفاع کرد؛نباید این نعمت بزرگ الهی را دست کم بگیریم اول باید این نعمت را بشناسیم و شکر گذار باشیم.
وی تصریح کرد: ما تا میانه راه امده ایم ، قدم های بزرگی را دولت به حمایت ما انجام داده ،قفل تحریم ها راشکسته، صادرات نفت تاثیر به حال عادی برگردانده شده و اقتصاد ما را از زلزله ها نجات داده است و با این اقدامات دولت می بینیم که امروز هیچ یک از کاندیداها حرف از کنترل تورم و برداشتن تحریم ها و احیای دریاچه ارومیه می زنند .
آهنگران گفت: امروز دولت روحانی نیاز دارد تا با حمایت بیشتر بتواند قدم های خود را به پیش ببرد، امروز نیاز به یکایران سرافراز که اقتصا در آن قوی و فشارها و تحریم ها در آن بی اثر باشد داریم در یک چنین شرایطی ی توجهی به صندوق رای عدم توجه به دولتی است که ارامش را برای ما به ارمغان اورده است.
وی افزود: روحانی و دولتش برای این کشور نعمت هستند، روحانی به ما دروغ نگفته تمام زحمت خود را کشیده ، اگر این دولت شکست بخورد اخرین روزنه های اصلاحات از بین می رود و کسانی بر ما مسلط خواهند شد که به ما رحم نخواهند کرد ، سابقه هشت سال آنان را دیده ایم که چه بر روز کشور آورده اند.
این فعال سیاسی اظهار داشت: افراد مردد برای حضور در انتخابات را پیدا کند فکر نکنید انتخابات در جمهوری اسلامی بی ثمر است او ز برنامه ریزی هایی که برخی برای این کشور در حال برنامه ریزی هستند باید نگران باشیم.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.