سرهنگ رضا گودرزی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ترافیک در لاین جنوبی آزادراه کرج- قزوین بسیار سنگین است به طوریکه انتهای بار ترافیکی از مقابل پاسگاه پلیس راه کرج- قزوین بوده که ابتدای آن تا تهران ادامه می یابد.
وی با بیان اینکه تردد خودروها در محور کرج- چالوس همچنان به صورت یکطرفه از شمال به جنوب ادامه دارد، اظهار داشت: همچنین ترافیک در این محور بسیار سنگین است.
وی گفت: با توجه به اینکه بار ترافیکی برگشت به مبدا توسط مسافران نوروزی آغاز شده، رانندگان رعایت فاصله طولی بین خودروها و توجه به جلو را مدنظر قرار دهند.
گودرزی اضافه کرد: همچنین با توجه به اینکه ادامه سفر بازگشت مسافران به ساعات شب منتهی شده در صورتیکه در سیستم روشنایی خودروها نقصی وجود دارد تا رفع آن از هرگونه حرکتی خودداری کنند.
وی با اشاره به اینکه تردد خودروها در محور کرج- چالوس تا ساعت 3 بامداد یکشنبه به صورت یکطرفه از شمال به جنوب ادامه دارد، افزود: ادامه یکطرفه بودن این مسیر به وضعیت حجم ترافیکی این محور بستگی دارد.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
استان البرز دارای یک هزار و450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می باشد.
6156/1535 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.