سالار قاسمی روز شنبه درآیین سوگواری  شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: پس از انتشار خبرجانسوز  شهادت سردار سلیمانی سیل عظیم مردمی در داخل ایران ، بغداد، کربلا و نجف خروشید.

وی با اشاره به اینکه این بار نیز سردار ایران برای استعانت و یاوری مردم مظلوم راهی عراق شده بود که به دست جلاد بدخو و بد سرشت جهان، دشمن همیشگی ایران و اسلام به شهادت رسید. 
قاسمی خاطرنشان کرد: بعد از ارتحال حضرت امام خمینی (ره ) شاهد هستیم که آیین سوگواری به عظمت و شکوه سردار قاسم سلیمانی به دلیل جایگاه مردمی آن وجود ندارد.
وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی به آرزوی دیرینه اش که همان شهادت در راه خدا، اسلام و انقلاب بود دست یافت و به یاران شهیدش پیوست، یادآورشد: شهادت این سردار اسلام یک تلنگر برای مسوولان نیز محسوب می شود که برای خدا و مردم کار کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: یکی از ویژگی های بارز شهید سردار قاسم سلیمانی را عدم سیاست زدگی تشکیل می دهد که این شاخص نشان از رسیدن وی به مرتبه ای بلند دارد.
وی افزود: منش سردارحاج قاسم سلیمانی همانند یک مدرسه، دانشگاه و مکتب درس آموز است که در آن می توان درس فداکاری، بصیرت ، ایثار،  مردمداری ، تواضع ، گذشت و ولایت مداری را آموخت.
قاسمی تاکید کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی هیچگاه از خط قرمز عبور نکرد زیرا خط قرمزاین شهید والامقام را اسلام ، انقلاب و ولایت تشکیل می داد.
در این آیین فرهنگیان ضمن قرائت زیارت عاشورا به سینه زنی و نوحه خوانی نیز پرداختند.
دراین برنامه فرهنگیان استان البرزبار دیگر با امام ، شهدا و ولایت تجدید میثاق کردند.
استان البرز ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.