به گزارش ایرنا، جمعیت هم اندیشان، حزب اعتدال و توسعه و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان البرز دراین اطلاعیه ها آورده اند: 22 بهمن تجلی پیروزی حق بر باطل و غلبه خون بر شمشیراست که باید مجاهدت ها و مبارزات طولانی ملت مسلمان و انقلابی ایران در تاریخ پرسرنوشت انقلاب اسلامی طی چهار دهه ایستادگی و مقاومت پاس داشته شود.
این روزِ بزرگ، جشن ملتی مصمم و انتخابگر است که از پرچم سربلند انقلاب اسلامی و آرمان های آن به ویژه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در برابرتلاطم ها و امواج های سهمگین دشمنان با حربه های مختلف حفاظت کرده است.
امروز درچهل سالگی انقلاب اسلامی به خوبی پشت صحنه تحرکات دشمن و در رأس آنها آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک کش را می دانیم و با پیروی از رهبر انقلابی خود و سرافرازانه به طی مسیر پرافتخار شهیدان ادامه می‌دهیم.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز نیز دراطلاعیه خود آورده، اینک درچهلمین سال پیروزی غرورآفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم مردم شجاع و رشید ایران اسلامی همه با هم با اراده های پولادین و عزمی راسخ، استوار و پابرجا به استواری البرز با گام های بلند به بلندای حقیقت تاریخ درصفوفی متحد و یکپارچه همدل، همگام و هم صدا، لبیک گویان به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن با آرمان های والای امام راحل عظیم الشان و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و راه شهدا و امام شهیدان را ادامه می دهند.
همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز از تمام اقشار و آحاد مختلف مردم وفادار به انقلاب اسلامی به منظور حضوری پرشور،فعال، گسترده و آگاهانه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که در روز دوشنبه ساعت 9 صبح درتمام شهرهای استان البرز برگزارمی شود دعوت به عمل آورد.
استان البرز دارای 44 حزب وتشکل سیاسی است که هریک طی اطلاعیه های جداگانه و ازطریق پیامک از اقشار مختلف مردم برای حضور دراین راهپیمایی عظیم دعوت کرده اند.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.