حسن اسماعیلی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: 45 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد آران و بیدگل در سال 1396 پرداخت شد که این رقم در سال پیش از آن نزدیک به 15 میلیارد ریال بود.
وی هدف اصلی کمیته امداد را حوزه اشتغال و پایدارسازی مشاغل برشمرد و افزود: شناسایی مهارت‌ها، هدایت شغلی، ترویج فرهنگ کار، درآمد پایدار، فراگیری اشتغال در بخش‌های مختلف، افزایش درامد سرانه و خودکفایی مددجویان هدف اصلی در این حوزه است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل در ادامه گفت: فرصت های بسیاری در بحث اشتغال در این شهرستان وجود دارد و برای نمونه می توان از ظرفیت های نهفته در کویر برای ایجاد اشتغال و رونق گردشگری استفاده کرد.
او حوزه اشتغال و استفاده از ظرفیت نیکوکاران را در اولویت سیاست های کمیته امداد آران و بیدگل عنوان کرد و افزود: این شهرستان دارای ظرفیت خوبی در حوزه فعالیت های خیرخواهانه است که باید از آن در جهت کمک به محرومان بهره برداری شود.
اسماعیلی گفت: مردم نیکوکار شهرستان آران و بیدگل در سال 1396 نزدیک به سه میلیارد و 500 میلیون ریال زکات برای کمک به مددجویان زیر پوشش این نهاد کمک کردند.
به گفته وی، 2 هزار و 300 خانوار در این شهرستان زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
شهرستان آران و بیدگل با بیش از 103 هزار نفر جمعیت در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.