به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد شنبه در همایش بزرگ فاطمیون اردستان بیان کرد: شهادت طلبی و ولایت پذیری نشات گرفته از قیام حسینی و فرهنگ فاطمی موجب ماندگاری انقلاب شده و حضور مردم قوت و اقتدار نظام را افزایش می دهد و از این رو دشمن به دنبال تضعیف و ضربه زدن به کشور از جنبه فرهنگی است.
وی افزود: حتی دشمنان متوجه شده و به دنبال الگو برداری از آن بودند اما اقدام آنها به دلیل ماهیت سیاسی از بین رفت، در حالی که فرهنگ شهادت همچنان ماندگار است و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، بدون هراسی از توطئه ها به پیش رفته و گسترش خواهد یافت.
نماینده اردستان در مجلس بیان کرد: حضور فرهنگی در نقاطی با جمعیت و مخاطب بیشتر (به ویژه نوجوانان و جوانان) مانند فضای مجازی یک ضرورت می باشد چرا که امروز شبکه های اجتماعی به صورت های متفاوتی وارد زندگی افراد شده است.
او اضافه کرد: فضای مجازی به دلیل منافع زیاد قابل محدودسازی نیست بلکه باید آن را مدیریت کرده و پایگاه های فرهنگی در این فضا نیز پاسخگوی مسائل مورد نیاز جوانان باشند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه گفت: با پیروزی انقلاب و روی کار آمدن حکومت اسلامی در کشور شاهد پیشرفت های بزرگی بودیم و دولت ها هر یک در حد توان خود کارهای زیادی در زمینه گازرسانی، راهسازی، بهداشت و درمان، فناوری های نوین (هسته ای و نانو) و افزایش قدرت نظامی انجام دادند که باید مورد قدردانی قرار بگیرد.
طباطبائی نژاد اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی امروز در کنار فرهنگ، حوزه اقتصادی را نیز دست آویز هجمه قرار داده و با تحریم های ظالمانه ای مانند دوران صدر اسلام تلاش می کنند تا کشور را تحت فشار قرار داده و به هدف های شوم خود دست یابند که با اجرای اقتصاد مقاومتی می توان از آن جلوگیری کرد.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز گفت: پدران و مادران باید به سرمایه های آینده کشور توجه بیشتری کرده، از فعالیت نوجوانان و جوانان در فضای مجازی غافل نشوند و با دادن فرصت گفت و گو به نیازهای آنها توجه کنند.
حجت الاسلام رحمت الله عروجی بیان کرد: دشمن از فرهنگ عاشورا و شهادت طلبی در راه خدا و پیشرفت انقلاب بیم داشته و به دنبال جلوگیری از این فرهنگ است اما اصل مترقی ولایت فقیه مانند سپری پولادین در برابر توطئه دشمنان ایستاده و انقلاب را به پیش می برد.
وی افزود: ملت مسلمان ایران نیز گوش به فرمان مقام معظم رهبری با حضور پرشور و آگاهانه در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد زد.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر جمعیت در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.