به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام 'روح الله امینی' در خطبه های نماز جمعه نطنز بیان کرد: شکست توطئه های آمریکا در ایجاد خاورمیانه جدید، نابودی داعش به عنوان ابزار پلید آنها در منطقه، شکست طرح ایران هراسی و شیعه هراسی در جهان، انتفاضه سوم فلسطین در سرزمین های اشغالی و دفاع از آرمان فلسطین در مجامع بین المللی همگی نشان از شکست دشمنان و اقتدار جمهوری اسلامی دارد.
وی افزود: امروز هیمنه آمریکا شکسته شده و شاهد انزوای بیشتر آنها در جهان هستیم؛ همگان مشاهده کردند که 128 کشور برخلاف تمام تهدیدهای آمریکا در سازمان ملل متحد به طرفداری از آرمان های فلسطین رای مثبت دادند.
امام جمعه نطنز در ادامه بیان کرد: نظام و کشور متعلق به همه مردم است نه جناح خاص و از این رو مسئولان باید برای گره گشایی از مشکلات همه ملت تلاش کنند که اشتغال، مسکن، پرداخت حقوق معوقه و نفس کشیدن در هوای سالم از حقوق های مهم همه مردم است.
او در ادامه به پخش فیلم های سینمایی در فرهنگسرای کوثر نطنز اشاره کرد و گفت: شهرداری نطنز باید به فرهنگ و آداب این شهر و انتخاب فیلم ها توجه کند زیرا هر فیلمی که در تهران اکران می شود، ممکن است مناسب این منطقه نباشد.
خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7430/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.