به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' حسین رشیدیان ' در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: ضعف و خلل در قوانین کشور بصورت متعدد وجود دارد که نیاز به اصلاح است و نمایندگان زمان و توان خود را برای رفع این چالش ها به کارگیرند.
وی بیان کرد: مسئولیت فعالیت های اجرایی کشور بر عهده قوه مجریه است و هر کس باید در کشور مسئولیت و کار خود را انجام دهد و مردم نیز انتظارات خود از نمایندگان مجلس را تغییر دهند و اصلاح قوانین را مطالبه کنند.
امام جمعه تیران با اشاره به شخصیت شهید مدرس، گفت: شهید مدرس الگویی برای نمایندگان مجلس و خواری در چشم دشمنان است و در دوران زندگی خود، خواری در چشم رضاخان بود و استوار مقابل این شاه دیکتاتور ایستاد.
وی به مسائل بین المللی نیز اشاره کرد و گفت: رفتار رئیس جمهور آمریکا بیش از گذشته آبروی آمریکا را از بین برده و چهره استعماری و دیکتاتوری دولت این کشور را نمایان کرده است.
وی افزود: مردم دنیا از خوی ظالمانه دولت آمریکا با خبرشده اند و سرانجام حکومت ظلم سرنگون خواهد شد.
حجت الاسلام رشیدیان به ادعای عربستان و تشکیل جلسه با محوریت مبارزه با تروریست اشاره کرد و گفت: آل سعود با حمایت از داعش و ظلم و ستم به ملت های مظلوم و حمایت از استکبار جهانی ادعای مبارزه با تروریست دارد در حالیکه رفتار و برنامه های آنها نشان از حمایت تروریست دارد.
وی اضافه کرد: این رفتارها، چهره ظالمانه آل سعود را نمایان کرد و ظلم، ریشه حکومت آل سعود را همانند دیگر ستمگران جهان خواهد بُرد.
10 آذرماه به مناسبت شهادت شهید مدرس، روز مجلس نامگذاری شده است.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
پ.7131 / 2093 ** خبرنگار: اکبر مهدی زاده ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.