**محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان گفت: اصفهان از استعدادهای خوبی برخوردار است و نباید شاهد افزایش بیکاری در این استان باشیم.

**محمد تقی نظرپور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: برای داشتن دانش آموز خلاق نیازمند فضای آموزشی خلاقانه هستیم و اگر دانش آموز پویا و کوشا می خواهیم باید امکان آن فراهم شود تا دانش آموز بتواند در فضای مدرسه تلاش کند.

**محمدحسین سجاد مدیرکل نوسازی و نجهیز مدارس استان اصفهان گفت: با توجه به اختلاف سرانه استان و شاخص استاندارد و وجود حضور 800 هزار دانش آموز در مدارس این استان، هنوز به یک میلیون و 400 هزار مترمربع فضای آموزشی نیازمندیم تا به این شاخص برسیم.

**حسن خدابخش رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بر اساس مُدل های هواشناسی تا 2 روز آینده جو به نسبت ناپایداری در هوای استان حاکم خواهد بود.

**حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان تولیت آستان مقدس جمکران گفت: اکنون ایران اسلامی قدرتی است که اراده خود را بر ابرقدرت هایی که خواستار سرنگونی دولت و نظام سوریه است، تحمیل می کند.

**تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در هفته سوم لیگ برتر بانوان کشور برابر تیم آذرخش تهران به پیروزی دست یافت.

**آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: راهپیمایی 13 آبان تجلی اقتدار و عزت ملت ایران برابر استکبار است و باید با حضور گسترده در این راهپیمایی، اقتدار و عزت خود را به استکبار جهانی نشان دهیم.

گ/6994 / 6027** خبرنگار: آرزو فلاح* انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.