به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید جواد حیدری طبا روز شنبه در آئین راهپیمایی یوم الله 13 آبان در اردستان بیان کرد: 13 آبان روز ستم استکبار جهانی علیه مردم و نماد استکبار ستیزی ملت مسلمان و مقاوم ایران است و حضور پر شور در این راهپیمایی پاسخی کوبنده و قاطع به یاوه گویان می باشد.
وی افزود: رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا تصور نمی کرد که مردم (از دانش آموز، دانشجو و استاد دانشگاه) کنار هم در چنین آئینی حضور یابند و این پاسخی به عربده کشی های دونالد ترامپ می باشد که حتی در کشور خود و بین کشورهای هم پیمان آمریکا از مشروعیت بر خوردار نیست.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: پیام دیگر راهپیمایی بستن پیمانی دوباره با آرمان های امام راحل، رهبری انقلاب اسلامی و ادامه قیام 15 خرداد 1342 و 22 بهمن سال 1357 است و با وجود این دشمن به دنبال برنامه ریزی علیه فرهنگ عاشورایی است.
او اضافه کرد: دشمنان به دنبال حذف قیام حضرت امام حسین (ع) از فکر شیعیان هستند اما خواهند دید که شیعیان در همایش بزرگ راهپیمایی اربعین حسینی جواب آنها را خواهند داد.
حیدری در ادامه گفت: دشمن در فضای مجازی در زمینه مسائل فرهنگی و اعتقادی سم پاشی می کند که در این راستا دانش آموزان باید راه شهید فهمیده ها را ادامه داده و با پاسخ مناسب آنها را از خود نا امید کنند.
راهپیمایان اردستانی پس از خوانده شدن قعطنامه شورای هماهنگی دانش آموزان استان اصفهان، با به آتش کشیدن پرچم کشورهای استکباری انزجار خود را از جنابت های ایالات متحده آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.