حیدرعلی عابدی و ناهید تاج‌الدین با انتشار بیانیه‌ای مشترک به حمایت از سید مجید موسویان احمدآبادی، نامزد انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی پرداختند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، نمایندگان اصلاح‌طلب اصفهان با انتشار بیانیه‌ای مشترک به حمایت از سید مجید موسویان نامزد میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی پرداختند. در این بیانیه آمده است:

مردم شریف اصفهان؛ پس از خلق حماسه هفتم اسفندماه 94 و رأی اعتماد شما مردم فهیم، متأسفانه  یک  کرسی نمایندگی اصفهان  که می‌توانست در  احقاق حقوق شما (بالأخص احیای زاینده و حفظ و حراست حق آبه کشاورزان)  نقش بسیار مؤثری ایفا کند ، امروز و با گذشت یک سال از عمر مجلس دهم  هنوز خالی است . انتخاباتی که این جمعه 29 اردیبهشت  و همزمان با انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود؛ سرنوشت کرسی باقیمانده نمایندگی  اصفهان را در مجلس تعیین می‌کند . در همین راستا  برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی آقای دکتر سید مجید موسویان احمدآبادی  که  از چهره‌های برجسته مدیریتی در سطوح مختلف نظام بوده و  مورد تأیید شورای هماهنگی  اصلاح‌طلبان استان اصفهان هستند را به شما  مردم شریف  معرفی کرده و از شما می‌خواهیم با فراخوانی دیگران در معرفی جناب آقای موسویان به شهروندان و تلاش برای تکمیل تیم همیاران زاینده‌رود  و حامیان دولت تدبیر و امید تلاش نمایید تا به امید خداوند متعال همپای خلق حماسه در دو انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی نیز احقاق حقوق مردم شریف اصفهان  فراهم شود.

حیدر علی عابدی و دکتر ناهید تاج‌الدین نمایندگان مردم آگاه اصفهان در مجلس شورای اسلامی

25 /2 /1396

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.