به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در نماز جمعه اصفهان که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، فرا رسیدن هفته وزرات اطلاعات را گرامی داشت و با قدردانی از تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری ها و بیداری سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
وی ادامه داد: نعمت های امنیت و سلامت دو نعمتی هستند که کسی قدر آن را ندارد و تنها در صورت فقدان قدر آن شناخته می شود.
هفته منتهی به نیمه شعبان، خجسته سالروز میلاد بقیة الله الاعظم(عج) به نام هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا از مردم خواست با حضور حداکثری در این انتخابات، نامزدهایی را انتخاب کننده از شایستگی و توانایی لازم برخوردار باشند.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حل مشکل بیکاری در کشور، اظهارکرد: بسیاری از مشکلات امروز جامعه و حتی حضور در برخی گروههای تروریستی و قاچاق بواسطه فقر است.
امام جمعه موقت اصفهان افزود: نامزدهای انتخاباتی باید حریم اسلام را رعایت کنند و گرنه کسی که نتواند حریم اسلام را رعایت کند چگونه می تواند برای آینده اسلام مفید باشد.
وی با انتقاد از کسانی که می گویند ما سایه جنگ را از سر مردم دور کردیم، تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، آنچه سایه جنگ را از سر مردم دور کرد، حضور مردم در صحنه های انقلاب اسلامی مانند انتخابات و راهپیمایی ها بوده است.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه عزت دست خدا است، افزود همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان اخیر خود، تاکید کردند، کاندیداها در تبلیغات خود قول دهند برای توسعه کشور به جای نگاه به بیرون به توانمندی های داخلی توجه دارند.
حجت الاسلام میردامادی اضافه کرد: بر اساس دستور قرآن توانمندی های دفاعی خود را به حدی رسانده ایم که موجب بازدارندگی شده است.
امام جمعه موقت اصفهان با تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، گفت: اسلام عزیز برای جوانان قدر و منزلت والایی قائل شده است.
وی تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی در جبهه های دفاع مقدس، اختراعات، اکتشافات، ساخت و تولید صنایع دفاعی خوش درخشیدند و برای کشور عزت خلق کردند.
حجت الاسلام میردامادی ادامه داد: امروز دشمنی که در نبرد سخت با شکست مواجه شده، جبهه دیگری را به عنوان جنگ نرم در پیش گرفته است و تلاش می کند از طریق اعتیاد، قاچاق، سیگار و الگوهای غیر دینی اهداف خود را پیاده کند.
وی تاکید کرد: جوان ایران اسلامی حضرت علی اکبر (ع) را الگوی خود می داند و لذا باید به گونه ای رفتار کند که خود را برای ظهور حضرت حجت (عج) آماده سازد.
/7134/ 2093 ** خبرنگار: محمد کامران ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.