بابک صادقیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه در روزهای پایانی هفته گذشته هوای اصفهان در وضعیت ناسالم قرار داشت، اظهار داشت: با توجه به تغییرات جوی هوای اصفهان در هفته جاری به وضعیت سالم بازگشت.

وی با بیان اینکه با توجه به بارندگی های پراکنده، امروز از بار جوی آلاینده ها نسبت به دیروز نیز کاسته شده است، تاکید کرد: در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز هوای اصفهان با شاخص کیفی ۸۶ در وضعیت سالم ثبت شد.

رئیس امور آزمایشگاه های استان اصفهان ادامه داد: بدین ترتیب شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های سنجش کیفی میدان احمدآباد با عدد ۹۱، خیابان استانداری ۸۹، خیابان دانشگاه ۸۲ و بزرگراه خرازی ۸۰ سالم گزارش می شود و در دو ایستگاه پروین و رودکی نیز با توجه به قطعی برق مشخص نشده است.

وی با اشاره به اینکه کیفیت هوا در تمامی ایستگاه های سنجش آلودگی شهرستانهای استان اصفهان نیز در وضعیت سالم ثبت شده است، ابراز داشت: بدین ترتیب کیفیت هوا در شهرهای مبارکه با میانگین ۶۲، نجف ۹۷، کاشان ۶۶ و سجزی ۶۰ نیز در وضعیت سالم گزارش می شود.

گفتنی است شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1382536
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.