علی اصفهانی روز چهارشنبه با صدور این دستور  و تأکید بر اجرای مصوبه های ستاد استانی مبارزه با کرونا در عدم پذیرش مراجعه کننده در مراکز پرتجمع نظیر مراکز و اماکن تفریحی و گردشگری و اقامتگاه ها، مهمانپذیرها و هتل ها از برخورد قاطع با متخلفان در این بخش و همچنین افرادی که به صورت کلید به دست مبادرت به اجاره دادن محل به مسافران می کنند، خبر داد.

وی همچنین به سایت ها و کانال های تبلیغاتی هشدار داد تا از درج آگهی های مربوط به اجاره اقامتگاه مسافر در حوزه جغرافیایی اصفهان خودداری کنند.

اصفهانی با توجه به محدودیت های ایجاد شده برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از شهروندان خواست که عدم خروج از منزل را جدی گرفته و با توجه به محدودیت های ایجاد شده از سایر هموطنان خواست تا از مسافرت به اصفهان اکیداً خودداری کنند.

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان نیز روز چهارشنبه اعلام کرد که بر اساس جدیدترین تصمیم اتخاذ شده، رزرو  و اقامت در همه واحدهای اقامتی  شامل هتل‌ها، اقامتگاه های سنتی، میهمانپذیرها ‌و اقامتگاه های بومگردی مناطق نمونه گردشگری در۲۴ شهرستان استان به دلیل پیشگیری ازشیوع بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی ممنوع است. 

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز چهارشنبه تعداد موارد جدید بیماران کووید ۱۹ (کرونا) در استان اصفهان (مجموع اصفهان و کاشان) را ۱۷۰ نفر اعلام کرد که با احتساب آمار دیروز، تاکنون ۷۸۸ بیمار مبتلا به کرونا در این خطه شناسایی شده است.

تاکنون استان اصفهان پس از تهران، مازندران و قم در رتبه چهارم تعداد مبتلایان به کرونا قرار دارد و حدود ۹ درصد از مبتلایان کل کشور را در خود دارد.

این استان امروز چهارشنبه پس از تهران، بیشترین موارد شناسایی شده ابتلا به کرونا را در ۲۴ ساعت اخیر داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.