حمیدرضا تاملی روز شنبه در نشستی با اعضای ستاد تامین انتخابات و نامزدهای نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اردستان افزود: کشور در زمان حاضر دوران سخت اقتصادی، سیاسی و تحریم‌ها را می‌گذراند و از این رو می‌طلبد نامزدها از پرداختن به مسایل حاشیه‌ای و احساسی پرهیز کنند و به ارایه ویژگی‌ها، برنامه‌ها و طرح‌های خود در راستای ایجاد فضای پرشور انتخاباتی بپردازند.

وی بیان کرد: مسوولان نظارتی عملکرد ستادهای انتخاباتی و همچنین فضای مجازی را رصد و با تخلفات احتمالی برابر قانون برخورد خواهند کرد که بر این اساس توصیه می‌شود، در زمان تبلیغات این موضوع مد نظر نامزدها و طرفداران آنها باشد.

فرماندار اردستان اضافه کرد: بحث تخلف‌ها در سه موضوع اداری، انتظامی و قضایی مورد رصد و رسیدگی قرار خواهد گرفت اما مهم، برگزاری یک انتخابات سالم، آرام و بدون شبهه است و دست‌اندرکاران امور اجرایی در این زمینه فعالیت خواهند داشت.

وی با اشاره به برنامه  سخنرانی‌های تبلیغاتی تصریح کرد: ستادهای نامزدها چنان برنامه‌ریزی کنند که ۲ سخنرانی در یک بازه زمانی و در یک محدوده مکانی نزدیک به یکدیگر انجام نشود تا مشکلی به وجود نیاید؛ در غیر این صورت   مجوز برگزاری صادر نخواهد شد.

تاملی تاکید کرد: مجموعه وزارت کشور، استانداری و فرمانداری مسوول برگزاری انتخابات هستند و باید در این شرایط در مسیری حرکت کنند که در برابر تهمت و اتهام قرار نگیرند که بر این اساس تلاش داریم در شهرستان اردستان به وظیفه قانونی خود عمل کنیم؛ اگرچه ممکن است خروجی کار رضایت همه داوطلبان را به دنبال نداشته باش، اما مهم اجرای قانون است.

وی همچنین اظهارداشت: تلاش شده است در چینش افراد در پای صندوق‌های اخذ رای شخصیت‌های امین، خوشنام، وارد به امور، صادق، متعهد و از گروه‌های مختلف به کار گرفته شوند تا از آرای مردم محافظت شود.

فرماندار اردستان، فضای انتخاباتی این شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: دست اندرکاران برگزاری انتخابات با اشراف کامل بر روند تبلیغات تلاش دارند، موضوعی پیش نیاید که به دلسردی و کاهش حضور مردم در پای صندوق رای منجر شود.

هفت نفر در مجموع از شهرستان اردستان برای نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شدند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه هم‌زمان با سایر نقاط کشور در ۵۷ شعبه رای‌گیری این شهرستان برگزار می‌شود. 

شهرستان ۴۲ هزار نفری اردستان که در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال‌شرقی اصفهان واقع است، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.