عباس رضایی روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی امروز شهروندان اصفهانی در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: مردم ما بصیر و فخیم هستند و در همه عرصه‌های دفاع از نظام اسلامی حضور آگاهانه و مجاهدانه خواهند داشت.
وی تصریح کرد: حضور امروز مردم بیعت با نظام اسلامی و رهبری است و افتخار برگی برای نظام اسلامی خواهد بود. درود می‌فرستیم بر امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار نظام اسلامی و آروزی سلامتی می‌کنیم برای رهبر معظم انقلاب اسلامی.
استاندار اصفهان تاکید کرد: رهبری سکان هدایت انقلاب را پس از امام خمینی(ره) به دست گرفتند و با هدایت‌های ایشان امروز انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار در جهان قرار گرفته است.
وی با اشاره به چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی، یادآور شد: خون شهدا موجب رشد و اعتلای نظام اسلامی است و به طور قطع روح طیبه شهید سلیمانی نظاره گر حضور مردم در صحنه است.
رضایی اضافه کرد: خون شهدا به ویژه خون شهید سلیمانی مسوولیت امروز مسوولان و مردم را بیشتر می‌کند، همه وظیفه داریم به واسطه این خونها همدلی و وحدت خود را جهت رشد و اعتلای نظام اسلامی بیشتر کنیم  و به صورت  ید واحده برای نظام اسلامی بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم دین خود را به خون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدا ادا کنیم.
وی خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر گام دوم انقلاب جز با هدایت های رهبر معظم انقلاب، وحدت و انسجام، تلاش برای مردم، هماهنگی بیشتر مردم و مسوولان و مسوولان و مردم امکان پذیر نیست.
مردم اصفهان امروز در راهپیمایی 22 بهمن با حضور حماسی شان باردگر برگ زرینی دیگری بر افتخارات خود در کارنامه انقلاب اسلامی افزودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.