به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله غلامی عصر پنج شنبه در همایش «کاشان در آستانه تحول» با بیان اینکه در طول ۴۱ سال گذشته آمریکا و استکبار توطئه‌ها و دسیسه‌های فراوانی برای ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داده است، اظهار داشت: با وجود تمام این توطئه‌ها ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی با توکل به خدا و تلاش مردم و مسئولین تمام این دسیسه‌ها را پشت سر گذاشته است.

وی با اشاره به افتتاح و بهره برداری پروژه های عمرانی و خدمات رسانی در طول ۴۱ سال بعد از انقلاب ابراز داشت: در حوزه فرهنگی نیز برگزاری جشنواره ها در استان اصفهان و سطح کشور بیانگر این موضوع است که ملت بزرگ ایران زندگی می‌کنند و انقلاب به حیات خود ادامه می‌دهد.

افتتاح و کلنگ زنی ۲۲۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۴هزار میلیارد ریال در کاشان

معاون عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر بیش از ۲۲۰ پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال در کاشان افتتاح یا کلنگ زنی شده است، تصریح کرد: افتتاح و یا بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و خدمات رسانی در سطح استان اصفهان نیز در این مدت چشمگیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در دو زمان هفته دولت و دهه فجر بیشترین حجم از افتتاح و یا کلنگ زنی پروژه های عمرانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: در استان اصفهان در هفته دولت یک هزار و ۷۵۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیارد تومان کلنگ زنی یا افتتاح شد.

افتتاح و یا کلنگ زنی یک هزار و ۸۲۶ پروژه عمرانی در سطح استان اصفهان در دهه فجر

غلامی همچنین با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر نیز در سطح استان اصفهان یک هزار و ۸۲۶ پروژه عمرانی و خدمات رسانی با اعتباری بالغ بر ۲,۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود، اذعان داشت: می‌توان گفت فقط در این دو بازه زمانی در استان اصفهان ۳۵۰۰ پروژه عمرانی و خدمات رسانی با اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان در سطح استان اصفهان کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون در سطح استان اصفهان به طور متوسط روزانه ۱۰ پروژه عمرانی و خدمات رسانی افتتاح می‌شود، بیان داشت: اعتبار هرکدام از این پروژه ها حداقل ۵۰ میلیارد ریال است و از این جهت این پروژه‌ها را نمی توان جز پروژه های کوچک به شمار آورد.

معاون عمرانی استانداری اصفهان کل اعتبار عمرانی این استان را ۲,۱۰۰ میلیارد تومان دانست و افزود: اعتبارات باقی برای افتتاح و یا کلنگ زنی پروژه های عمرانی استان اصفهان از بخش‌های دیگر تامین می‌شود که یکی از آنها مشوق‌ها و تبصره‌های قانون بودجه است.

تامین اعتبار ۶۵۰۰ میلیارد تومانی اعتبارات عمرانی استان اصفهان از طریق شهرداری‌های استان

وی تامین بخش دیگری از اعتبارات عمرانی استان اصفهان را از طریق ۱۰۸ شهرداری استان دانست و تاکید کرد: امسال بیش از ۶,۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری‌های استان اصفهان برای پروژه های عمرانی و خدمات رسانی استان هزینه شد.

غلامی بخش دیگری از تامین اعتبارات پروزه های عمرانی استان اصفهان را ورود بخش خصوصی و خیرین دانست و یادآور شد: حضور خیرین و بخش خصوصی در همه حوزه های عمرانی، صنعتی، کشاورزی و همچنین گردشگری استان اصفهان چشمگیر است.

وی با اشاره به حضور خیرین و بخش خصوصی در حوزه عمرانی استان اصفهان اظهار داشت: در استان اصفهان پروژه‌ای خیر ساز داریم که بیش از ۴۰ کیلومتر راه مسطح و همچنین پل غیر همسطح برای استفاده هموطنان عزیز ایرانی ساخته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1346985
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.