امیر قلعه‌نویی روز پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار ۲ تیم سپاهان و ذوب‌آهن در هتلی در اصفهان با تسلیت درگذشت جعفر کاشانی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و پیشکسوت این تیم افزود: دیدار این دو تیم همیشه از شهرآوردهای خوب فوتبال ایران به لحاظ نتیجه و بازی با کیفیت  بوده است.

وی اظهارداشت:  در شهرآوردها به طور معمول در هر شهری که باشد شرایط جدول تاثیرگذار نیست و ممکن است تیمی شرایط خوبی نداشته باشد ولی پیروز میدان شود.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن تیم خوبی است و از مربیان جوانی برخورداراست، تصریح کرد: منصوریان مربی جوان این تیم  سال گذشته بهترین نتیجه را در میان تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد.

قلعه نویی به شرایط خوب تیمش اشاره  و اضافه کرد:  نسبت به سال گذشته شرایط بهتری در جدول داریم و از این بابت از تیمم راضی هستم و رفته رفته هم بهتر می‌شویم.

وی با بیان این که تیم ذوب‌آهن در خط حمله و هافبک خود  ثبات خوبی دارد، بیان کرد: ما برای حفظ صدرنشینی خود در جدول به میدان می رویم و هدف مان کسب هر سه امتیاز این دیدر است.

 قلعه‌نویی ابراز امیداوری کرد کیفیت چمن ورزشگاه نقش جهان بهتر شود تا بازیکنان دچار مشکل نشوند چون بیرون از نقش جهان شرایط بهتری دارند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با گلایه از عدم استقبال مطلوب هواداران تیمش در ورزشگاه نقش جهان از بازی های این تیم گفت:  از این که تماشاگران از بازی ما استقبال کمی دارند تعجب می کنم، خوب بازی می کنیم و شرایط خوبی در جدول لیگ داریم.

وی گفت: با این حال ما روند رو به رشد خود را ادامه می دهیم و اگر دوست داشته باشند هواداران به ورزشگاه می‌آیند و  ما مدیون هواداران هستیم و امیدوارم  هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند و تشویق کنند.

دیدار تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان  جمعه ۱۲ مهر از ساعت ۱۷ و ۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

اکنون تیم فولاد مبارک سپاهان با ۱۱ امتیاز در صدر جدول و ذوب آهن با چهار امتیاز در رده ۱۳ لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

۸۱۱۴/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.