محمدتقی کیانی روز  سه‌شنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان اردستان افزود: بنابر اعلام اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردستان از ۶۷ نقطه حادثه خیز استان اصفهان، پنج نقطه مربوط به این شهرستان بود که از سوی کارشناسان شناسایی شده بود و هم‌اکنون یک نقطه هم در حال اصلاح است.

وی با بیان اینکه سایر نقاط با دریافت لوازم مورد نیاز از استان برطرف خواهد شد، تشریح کرد: نقطه حادثه‌خیز سه راهی روستاهای میشاب و سه راهی فران در جاده ترانزیت با تعریض پیچ اتوبوسی و  پل، نصب علایم راهنمایی و گاردریل اصلاح شده و پیچ معدن عسکری هم در حال بهسازی است.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردستان همچنین اضافه کرد: طرح اصلاحی ورودی جاده قدیم شهر مهاباد به جاده ترانزیت نزدیک روستای سهامیه که از نقاط حادثه‌خیز است، آماده و تصویب شده تا از سه راهی خارج و به میدان تبدیل شود.

وی تاکید کرد: محور چهارمیل، ورودی روستای موغار و سه راهی موغار، بادرود نطنز نیز به اصلاح و تامین روشنایی نیاز دارد که باید از سوی دستگاه‌های مسوول پیگیری و اصلاح شود.

کیانی در ادامه تصریح کرد: تعدادی از مصوبه‌های این  شورا به بهانه مشکلات مالی از سوی شهرداری‌ها اجرایی نشده که پذیرفتنی نیست؛ سالانه در تخصیص اعتبار تملک دارایی‌ها مبلغی با عنوان بهبود عبور و مرور به شهرداری‌ها اختصاص می‌یابد که تنها باید در زمینه مورد نظر هزینه کنند.

داود احمدی، سرپرست شهرداری اردستان نیز در این نشست، یکی از مصوبه‌های اجرا نشده شورای ترافیک را مربوط به خیابان شهید فائق دانست و تاکید کرد که با نصب جداکننده تا پایان آبان‌ماه این مشکل هم برطرف خواهد شد.

شهرستان ۴۲ هزار نفری اردستان با ۲ هزار کیلومتر راه همسنگ، ۱۴۱ آزادراه و ۱۰۰ کیلومتر جاده ترانزیت در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.

۷۴۳۱/۸۱۲۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.