سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این محدودیت‌ها به منظور هرچه باشکوه تر برگزار شدن آیین‌های عزاداری سید و سالار شهیدان اعمال می‌شود تا شهروندان در کمال آرامش و بدون کوچکترین مشکل در این مراسم‌شرکت کنند.  

وی افزود: در شب تاسوعا از میدان احمدآباد به سمت ولیعصر، تقاطع خیابان صغیر اصفهانی به سمت خیابان کمال، از تقاطع پل میر، شیخ صدوق به سمت چهارراه نظر و میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا محدودیت مطلق ایجاد می‌شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه مراسم روز عاشورا در میدان امام (ره) برگزار می شود، اضافه کرد: باتوجه به حرکت هیات‌های مذهبی به سمت میدان امام(ره) برای سهولت در تردد این هیات‌ها، محدودیت ترافیکی در تمام مسیرهای منهی به میدان امام از جمله تقاطع خیابان طالقانی به شمس آبادی، تختی، میدان امام حسین، خیابان پاسداران، هشت‌بهشت، استانداری و چهارراه شکرشکن اعمال  می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم شام غریبان نیز از عصر عاشورا در گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود، گفت: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم از عصر سه شنبه مسیرهای منتهی به گلستان شهدا با محدودیت‌های ترافیکی مواجه خواهد شد. 

آب معدنی‌های تریاکی در اصفهان کشف شد 

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۳۸ کیلوگرم تریاک در قسمت بار یک تریلی جاسازی شده بود، خبر داد.

سرهنگ  محمدرضا خدادوست  گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه ۲ سوداگر مرگ قصد انتقال محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور به اصفهان را دارند،   پیگیری موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این فرماندهی به همراه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند  خودروی تریلر متعلق به سوداگران مرگ  را در یکی از مناطق شهر شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: در بازرسی از این خودرو  ۱۳۸ کیلوگرم تریاک که توسط قاچاقچیان در بطری‌های آب معدنی قرار گرفته و در قسمت  بار تریلی جاسازی شده بود، کشف شد.

وی افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و پرونده تشکیل شد.

 ۶۰۲۲ /  ۲۰۹۳ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.