ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان گفت: نقش جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در توسعه فرهنگی هر روستا، ایجاب می کند که دهیاران شهرستان کاشان، با همت و برنامه ریزی، زمینه توسعه ساختارهای فرهنگی و ترویج فرهنگ مطالعه در روستاها را فراهم کنند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در کاشان، میثم نمکی امروز (پنج شنبه) در نشست هم اندیشی روستاهای دوستدار کتاب، اظهار کرد:  این جشـنواره با هدف حمایـت از برنامه ها و فعالیت های ابتـکاری در حـوزه ترویج کتـاب و کتاب‌خوانی بـا مشـارکت مـردم و دستگاه‌های فعال در روسـتا انجام‌ می شود.
وی تاکید کرد: تأمیـن بودجه‌های لازم بـرای گسـترش فعالیت‌های مربـوط بـه کتـاب و کتاب‌خوانی در روسـتا، توجـه دادن مـردم و نهادهـای روسـتایی فرهنگی شـدن فضـای روسـتا و غنی سازی اوقـات فراغـت کـودکان و نوجوانـان روسـتایی بـا کتـاب و مطالعه از دیگـر اهداف جشـنواره روسـتاها و عشایر دوسـتدار کتاب اسـت.
نمکی افزود: دهیاران مناطق مختلف شهرستان کاشان می توانند با تکمیل فرم های مربوط و ارائه برنامه های خود در حوزه کتاب و کتابخوانی در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب که توسط  معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی شده، شرکت کنند.
به گزارش ایسنا، جشـنواره روسـتاها و عشایر دوسـتدار کتاب از سال ۱۳۹۳ باهدف ترویـج کتاب‌خوانی برگـزار می شود و تاکنون کتابخانه های سن سن، علوی و مشکات در چهار سال گذشته از شهرستان کاشان در این جشنواره تقدیر شده اند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.