به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز دوشنبه در دیدار با فرماندهان انتظامی استان در استانداری افزود: کشاورزان هم حقآبه و حق و حقوق قانونی دارند اما بعد از تامین آب آشامیدنی مردم، می توانیم به مباحث دیگر بپردازیم.
وی با بیان این که حقآبه و حق امنیت عمومی در کنار هم قرار دارند و این دو باید با ظرافت و درایت از هم تفکیک شود، اظهارداشت:
باید از بروز هر گونه مشکلی پیشگیری کنیم و بدنبال برخورد امنیتی با مردم نیستیم.
وی مردم اصفهان را فهیم و با فرهنگ دانست و اضافه کرد: کوچکترین خدشه و خسارت به تاسیسات آب، به ضرر مردم و کشاورزان است و در شان مردم اصفهان نیست.
رضایی ادامه داد : شان، فرهنگ، فرزانگی مردم اصفهان نباید با اقدام های ناپخته تعداد معدودی از انسان های مغرض زیر سوال برود.
استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت تامین آب کشاورزان استان یادآور شد : در هشت روز گذشته مسوولیتم در این استان بیش از 40ساعت با مدیران وزارت نیرو و کارشناسان آب در استان جلسه برگزار کردم.
وی بیان کرد : برغم بارش های روزهای گذشته، حجم کنونی سد زاینده رود نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 میلیون متر مکعب کمتر است.
به گفته وی حجم سد زاینده رود در زمان حاضر به 135 میلیون متر مکعب رسیده در صورتی که سال گذشته در این وقت از سال 154میلیون متر مکعب آب در پشت سد وجود داشت.
رضایی اظهارداشت: خشکسالی سال 96 و میزان ورودی و خروجی سد مهمترین دلیل کاهش حجم سد محسوب می شود.
وی همچنین با اشاره به این که هنوز خوشبختانه با خبر شدیم که بودجه کشور بسته نشده است ، گفت: همه باید به دور از هرگونه گرایش جناحی، سیاسی و قسمتی، دست به دست هم دهیم و از وقوع مسائل در استان و کشور جلوگیری کنیم.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در این دیدار گفت : مردم محوری رویکرد این نیرو در تولید قدرت است و تلاش می کنیم مشارکت حداکثری مردم را در تحقق این مهم جذب کنیم.
سردار مهدی معصوم بیگی افزود: استان اصفهان قطب اقتصادی، صنعتی کشور است و در حوزه های کارگری و کشاورزی از جایگاه ویژه و ممتازی در کشور برخوردار است.
وی اضافه کرد: رویکرد، راهبرد، تکنیک و تاکتیک های نیروی انتظامی باید بتواند اقتدار کشور را نمایندگی کند و مظهر عطوفت و مهربانی باشد و مردم نقش اساسی و محوری در مهار التهاب های ماههای گذشته داشتند.
7150 /6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.