به گزارش ایرنا، حسن عابدی شامگاه یکشنبه در نخستین جلسه شورای ورزش همگانی قم در تالار امام جواد (ع) استانداری اظهار داشت: برخی از باشگاه های ورزشی قم در اماکن غیرتجاری و به صورت خصوصی فعالیت می کنند.
وی انجام این کار را برای توسعه سرانه ورزشی استان ضروری دانست و افزود:درحال حاضر فاصله زیادی با استاندارد سرانه ورزشی کشور داریم، و با تلاش اداره کل ورزش و جوانان و بخش خصوصی فقط 50سانتی متر مربع سرانه فضای ورزشی در قم وجود دارد.

** معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان نیز با بیان اینکه باشگاه های ورزشی قم در زیرزمین واحدهای مسکونی به فعالیت مشغول هستند، گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر چون باشگاه ها در محل مسکونی ایجاد شدند باید عوارض پرداخت کنند.
روح الله رمضانی افزود: در شرایطی که این عوارض باید توسط صاحب ملک پرداخت شود، ولی به باشگاه ها فشار آورده می شود، و این موضوع باعث شده که جلوه منفی و نامطلوبی از شغل باشگاه داری که با سلامت و شور و نشاط جامعه در ارتباط است،ایجاد شود.
وی با اشاره به پلمپ بسیاری از باشگاه ها به دلیل نپرداختن عوارض گفت: این قانون یک بار اصلاح، و تخفیف هایی نیز ارائه شد اما هنوز مشکل هایی است که استاندار باید از شورای شهر بخواهد که رسیدگی به آن را در دستور کار قرار بدهد.
7403/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.