به گزارش ایرنا، در این راهپیمایی که طلاب ، روحانیان و اساتید حوزه علمیه و مسئولان استان قم پیشاپیش جمعیت در حرکت بودند، مردم قم از میدان جانبازان به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به حرکت درآمده و باسردادن شعارهایی اقدامات اخیر برخی اخلال گران در نظم عمومی جامعه را محکوم کردند.
مردم قم دراین راهپیمایی باشکوه ضمن تجدید میثاق با رهبرفرزانه انقلاب اسلامی ، با سردادن شعارهایی خواستار برخورد جدی نیروهای انتظامی و امنیتی با برهم زنندگان نظم و امنیت کشور شدند.
راهپیمایان با سردادن شعارهای 'الله اکبر'، ' تا آخر ایستاده ایم'، 'مرگ بر آمریکا'، ' مرگ بر منافق'، 'مرگ بر فتنه گر' و حمل پرچم بزرگ ایران که سراسر خیابان شهدای قم را پوشش می داد، باردیگر با آرمان های انقلاب اسلامی پیمان بستند.
مردم در این راهپیمایی با اعلام انزجار از حرکت زشت فتنه گران در به آتش کشیدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، این عمل را نه تنها اهانت به ایران و نظام دانستند، بلکه از آن به عنوان مقابله با اسلام یاد کردند و خواستار برخورد جدی مسئولان دستگاه قضایی با فتنه گران شدند.
تعداد جمعیت حاضر در این مراسم به نحوی بود که با وجود رسیدن راهپیمایان به حرم مطهرحضرت معصومه (س) هنوز تعداد بسیار زیادی از مردم در خیابان شهدا و حتی میدان جانبازان که ابتدای مسیر حرکت بود حضور داشتند و حتی پس از اتمام مراسم نیز هنوز بر تعداد جمعیت افزوده می شد.
حضور جانبازان، ایثارگران، کودکان، سالمندان و اقشار مختلف مردم که با وجود سردی هوا خود را به میدان جانبازان شهر قم رسانده بودند تا در این مراسم شرکت کنند، شکوه خاصی به راهپیمایی امروز قم بخشیده بود.
در پایان راهپیمایی آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در محکومیت نا آرامی های اخیر در صحن حرم مطهر به سخنرانی پرداخت و در پایان مراسم نیز قطعنامه مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم قرائت شد.
آیت الله سعیدی در سخنانی گفت: دشمنان از موفقیت و پیشرفت های روز افزون نظام اسلامی عصبانی هستند و با ایجاد این فتنه ها می خواهند در مسیر حرکت ملت ایران خللی ایجاد کنند اما به لطف الهی در این کار ناکام خواهند ماند و ملت ایران با عزت به راه خود ادامه خواهد داد.
برخی سپرده گذاران درموسسات مالی و معترضان به وضعیت معیشتی پنجشنبه هفته گذشته در شهرهای نیشابور ، بیرجند و مشهد تجمع اعتراضی برگزار کرده که حرکت بعدی آنها با ورود عوامل بیگانه به تخریب اموال عمومی و طرح شعارهای ساختارشکنانه همراه شد.
درهمین حال با وجود فراخوان دشمنان اسلام با استفاده از شبکه های مجازی برای تجمع غیرقانونی در سراسر کشور ، حرکت آنان ناکام ماند و مردم با برپایی راهپیمایی های خودجوش ، تجمع های غیرقانونی و شعارهای ساختارشکنانه برخی افراد را محکوم کردند.
7405/ 6133/ خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.