به گزارش روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست، استاندار قم روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از این طرح ها که به صورت ویدئو کنفرانس با  حضور وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت، طی سخنانی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در زمینه افزایش نشاط اجتماعی و توسعه  فضاهای ورزشی و آموزشی اظهار کرد: طی ۶ سال گذشته ۲۴ هزار و۸۳۳ متر به فضاهای ورزشی استان قم اضافه شده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۲ مجموعه ی فضاهای ورزشی قم ۷۰ هزار متر مربع بوده است افزود: امروز با افزایش ۳۵ درصدی فضاهای ورزشی و آموزشی استان، این فضاها به ۹۴ هزار و ۸۳۳ متر مربع افزایش یافته اند.

سرمست همچنین با اشاره به رتبه بیستم کشوری استان قم در سرانه فضاهای ورزشی خاطرنشان کرد: امیدواریم با عنایت ویژه مسئولان کشور شاهد ارتقاء فضاهای ورزشی و آموزشی  استان قم باشیم.

رونمایی از لباس ورزشی تیم بسکبتال شیمی دُر قم

همچنین امروز در دیدار نماینده تیم بسکتبال شیمی دُر با استاندار قم از لباس ورزشی این تیم رونمایی شد.

سرمست در دیدار نماینده تیم بسکتبال شیمی دُر قم طی سخنانی با تاکید بر حمایت مسئولان از ورزش قهرمانی گفت: پرورش نسل جدید در ورزش قهرمانی از برکات فعالیت تیم های حرفه ای در قم است.

استاندار قم افزود: علاوه بر قهرمان پروری، پیشگیری از آسیب ها و ایجاد فضای نشاط اجتماعی از اثرات حضور تیم های ورزشی لیگ برتری در استان است.

سرمست ادامه داد: امیدواریم تیم بسکتبال شیمی دُر که توسط بخش خصوصی نیز شکل گرفته است در سطوح ملی و بین المللی خوش بدرخشد و برای استان قم افتخارآفرینی کند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: سیاست حمایت از ورزش های حرفه ای در قم بایستی با جدیت پیگیری شود.

شایان ذکر است پیش از این تیم شیمی دُر به عنوان نماینده تهران در لیگ برتر بسکتبال کشور حضور داشته است و نخستین بازی این تیم در قم در روز جاری در سالن شهید حیدریان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.