به گزارش ایرنا، عبدالله جلالی عصر دوشنبه در نود و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم در ساختمان شهید باکری این شورا، افزود: حفظ باغات استان از جمله اولویت های مجموعه مدیریتی قم است و در این زمینه هیچگونه مماشاتی صورت نمی گیرد.
وی همچنین با بیان اینکه تاکنون بیش از 9 هزار حلقه لاستیک میان رانندگان تاکسی قم توزیع شده است گفت: برخی هزینه های مضاعف از جمله افزایش چشمگیر تعمیر و نگهداری تاکسی ها در ماه های اخیر بر راننده های تاکسی وارد شده است ولی امکان واقعی شدن نرخ به دلیل افزایش چشمگیر تعرفه های تاکسی و ایجاد نارضایتی در مردم وجود ندارد.

** تروریست واقعی آمریکاست
رئیس شورای اسلامی شهر قم، در ادامه تصمیم آمریکا برای قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی را نابخردانه دانست و تاکید کرد: تروریست واقعی آمریکاست و این ننگ با نسبت دادن به دیگران هرگز از پیشانی آمریکا پاک نخواهد شد.
جلالی با تاکید بر محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه اظهار داشت: رفتار سران مستکبر آمریکا به مردم جهان ثابت کرده است که لباس تروریستی برازنده آمریکاست چرا که اعمال و توطئه های ایالات متحده و متحدان آن در جهان این موضوع را ثابت کرده است.
وی، با بیان اینکه حکومت های سلطه گر جهان نماد تروریسم در دنیا هستند گفت: ترامپ مجسمه تروریسم در دنیا و آمریکا نماد تروریسم پروری در دنیاست.
رئیس شورای اسلامی شهر قم، اعلام کرد: همه اعضای شورای شهر قم نیز مانند سایر قشرهای جامعه اعلام می کنیم که پاسدار هستیم و از پاسداران ایران اسلامی نیز حمایت می کنیم.
جلالی در ادامه با تقدیر از نقش آفرینی گسترده مردم ایران اسلامی و مردم شریف قم برای کمک به سیل زدگان کشور گفت: ضمن ابراز همدردی مجدد با سیل زدگان استان های مختلف کشور، از مردم می خواهیم کمک های خود را تا بازگشت آرامش به سیل زدگان ادامه دهند.
رئیس شورای اسلامی شهر قم، ایجاد مسکن برای سیل زدگان را ضروری دانست و افزود: ایجاد مسکن برای سیل زدگان برای ایجاد آرامش در این مناطق ضروری است و باید پس از امدادرسانی اولیه، این موضوع در دستور کار قرار گیرد.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.