به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در قم ، از حوزه های علمیه و روحانیان به عنوان پیشگامان حرکت انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: امسال نیز طبق روال سال های گذشته برغم وجود فضای مناسب در حرم حضرت معصومه (س)، مدرسه علمیه فیضیه به عنوان مکان برگزاری مراسم اعلام شده است.
وی با بیان اینکه آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیات رئیسه خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران سخنران این آیین خواهد بود، گفت: انجام یک برنامه حماسی و پرشور و هم طراز قم به عنوان عاصمه انقلاب اسلامی همت همه نهادها، ارگان ها و تشکل های مردمی در اطلاع رسانی، روشنگری و تشویق افراد به حضور در صحنه را طلب می کند.
وی با تاکید بر اینکه دهه بصیرت در قم باید الگو و سرآمد همه کشور باشد، گفت: طلبه های بسیجی شرکت کننده در این مراسم با پیشانی بند و پرچم های الوان مزین به نام اهل بیت (ع) در مدرسه فیضیه حضور خواهند داشت تا تا فضای حماسی تری را شاهد باشیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم همچنین با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای دیدار سالانه مردم قم با رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام خونین 19 دی گفت: سهمیه در نظر گرفته شده برای این اعزام به هیچ وجه پاسخگوی عشق و علاقه مردم استان به رهبر معظم انقلاب نیست ولی تلاش می شود کسانی که تاکنون توفیق شرف یاب شدن به محضر رهبری را نداشتند در اولویت قرار گیرند.

** فرمانده انتظامی قم نیز دراین جلسه با بیان اینکه مجموعه ناجا فدایی خط ولایت هستند، گفت: در عرصه تامین نظم و امنیت مراسم 9 دی از توان کامل نیروها استفاده نموده و تدابیر لازم صورت گرفته است.
سردار عبدالرضا آقاخانی با بیان اینکه برای اعزام کاروان دیدار با رهبری انقلاب نیز حداکثر توانایی خود را به منظور هماهنگی با تهران و دفتر معظم له به کارخواهیم گرفت،گفت: سعی می کنیم بخشی از این کار که به ناجا سپرده می شود را به نحو احسن و در شان مردم ولایتمدار قم انجام دهیم.
از 9 دی تا 19 دی به عنوان دهه بصیرت نامیده شده است.
7403/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.