به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های نماز عید قربان با تشریح بخشی از اوضاع حساس کنونی کشور افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به عنوان چشم بینای مردم نسبت به حل مشکلات معیشتی اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی از دولت نیز خواست با بکارگیری افراد شایسته ، پرکار ، مومن ، انقلابی ، متعهد و جوان در پست های مختلف مدیریتی نسبت به تقویت موتور محرکه دولت اقدام جدی کنند.
خطیب نماز مشگین شهر اظهار داشت: هر چند دستگاه قضایی نیز مقابله با مفسدان اقتصادی را شروع کرده اما کافی نیست و خواسته مردم از دستگاه قضایی مجازات مفسدان اقتصادی با سرعت دقت و عدالت می باشد.
خطیب نماز عید فطر مشگین شهر افزود: تنها نسخه شفا بخش اقتصاد ایران تحقق شعار اقتصاد مقاومتی می باشد که با همکاری مردم و اهتمام مسئولان قابل انجام می باشد.
وی اظهار داشت: مذاکره با آمریکا به هیچ وجه معنی ندارد چرا که سردمداران استکبار جهانی در 40 سال گذشته ثابت کرده اند که قابل اعتماد نیستند و برجام نمونه عینی آن است.
او همچنین با گرامیداشت هفته مساجد خواستار رونق بیشتر مساجد شهرستان با حضور گسترده مردم بویژه جوانان شده و بر برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی ، مذهبی و معنوی در مساجد تاکید کرد.
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.