رئیس شورای شهر اردبیل گفت: احمدی‌نژاد حرکت عوام فریبی و پوپولیستی را در کشور باب کرد و امروز عده‌ای همین رفتار را ادامه می‌دهند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علیرضا پوستی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با اشاره به اقدام نسنجیده عضو بانوی شورای شهر اردبیل در اعتراض‌های نابجا و بی‌منطق اظهار کرد: با هیاهو و بدون پایبندی به قانون نمی‌توان پیگیر مشکلات و خواسته‌های مردم بود و این عضو شورا به دلیل انتخاب نشدن در مجموعه هیئت رئیسه شورای شهر در سال دوم برخی مسایل را مطرح کرد که اصلا جای آن در چنین محافلی نیست.
وی با بیان اینکه این اظهارات بار حقوقی داشته و در صورت شکایت شهردار باید این عضو شورا در مراجع قضائی پاسخگوی اتهامات خود باشد، خاطرنشان کرد: امیدواریم مستند و قانونی در قالب نطق پیش از دستور خواسته‌ها و مطالبات اعضای شورای شهر مطرح شود تا به صورت منطقی در دفاع از حق و حقوق مردم مطالب بیان شود نه اینکه با عوام‌فریبی سخنی به زبان آورده و با عصبانیت محل جلسه را بخواهیم ترک کنیم.
رئیس شورای شهر اردبیل در ادامه سخنان خود با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و رویدادهای شورا و شهرداری بیان کرد: امیدواریم همچنان اصحاب رسانه به عنوان چشم بینا و گوش شنوای افکار عمومی خواسته‌ها و مطالبات مردم را به گوش منتخبانشان برسانند.  
پوستی با قدردانی از اعتماد اعضای شورای شهر در انتخاب مجدد خود به عنوان رئیس شورای شهر در سال دوم فعالیت شورای پنجم افزود: امیدواریم در انجام این ماموریت و مسئولیت خطیری که مجددا بر دوش ما گذاشته شده بتوانیم وظایف خود را به شایستگی انجام داده و در پیشگاه مردم سربلند باشیم.
وی گفت: ما در سال گذشته با فراز و نشیب‌هایی در سال اول مدیریت در پارلمان محلی روبرو بودیم ولی در سال دوم فعالیت شورای پنجم تلاش می‌کنیم تا پخته‌تر و با تجربه بیشتر در عرصه خدمتگزاری به مردم حضور پیدا کنیم.
در این جلسه اعضای شورای شهر اردبیل به لایحه پیشنهادی شهرداری در باب ارائه تخفیف به مناسبت هفته دولت و همچنین هفته دفاع مقدس برای کلیه عوارض و مطالبات شهرداری رای موافق دادند تا شهرداری تخفیف 15 تا 20 درصدی خود را در موعد مقرر اعمال کند.
در این جلسه همچنین اعضای شورای شهر با افزایش اعتبار عملیات بهسازی کوچه شمس در سرچشمه اردبیل به مبلغ 150 میلیون تومان کسر از محل اعتبار بهسازی و مقاوم‌سازی فرهنگسرای سوم خرداد رای موافق دادند تا این پروژه نیز به سرانجام برسد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.