بعد از دو روز رقابت در شورابیل مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌سواری بانوان کشور در گروه سنی بزرگسالان و جوانان با قهرمانی قزوین به کار خود پایان داد.  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این مسابقات و در گروه سنی جوانان در رشته استقامت ساجده سیاحی از تیم قزوین به مقام قهرمانی رسید و ستایش وجدی از تبریز و مهیا حق‌سرشت از تیم قزوین در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
در گروه جوانان و در رشته تایم تریل انفرادی ساجده سیاحی از تیم قزوین اول شد و ستایش وجدی از تیم تبریز و نازپری بصیر از تیم اردبیل در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
در گروه بزرگسالان نیز در رشته استقامت سمیه یزدانی از تیم آسمان آبی مشهد، ماندانا دهقان از اردبیل و مینا الهی از هرمزگان به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.
در گروه سنی بزرگسالان و در رشته تایم تریل انفرادی ماندانا دهقان از اردبیل در سکوی قهرمانی ایستاد و سمیه یزدانی از تیم آسمان آبی مشهد و فروزان عبداللهی از تیم قزوین در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
در آئین اختتامیه این مسابقات که با حضور فرماندار اردبیل، مسئولان فدراسیون دوچرخه‌سواری و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار شد با اهدای تندیس و یادبود این مسابقات از سرپرستان تیم‌های آسمان آبی مشهد، دبیری تبریز، تبریز، تهران، هرمزگان، قزوین، کردستان، لرستان و اردبیل قدردانی شد.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه‌سواری در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: برای اولین بار و بعد از ماه‌ها پیگیری لیگ برتر دوچرخه‌سواری بانوان را در شورابیل با امنیت و آرامش کامل برگزار کردیم که جا دارد از مسئولان انتظامی، شورا و شهرداری اردبیل، اورژانس و هلال احمر در برگزاری کیفی این مسابقات قدردانی کنیم.
علی وفایی خاطرنشان کرد: ما در سالجاری بخش پیست این مسابقات را همزمان با ماه رمضان برگزار کردیم و بخش جاده این مسابقات در شورابیل اردبیل در دو روز گذشته برگزار شد تا تیم‌ها و نفرات برتر معرفی شده و جوایز خود را دریافت کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه اردبیل میزبان یک مرحله از تور دوچرخه‌سواری آذربایجان است برگزاری این رویداد طلب می‌کند تا یک رقابت مستقل دوچرخه‌سواری در سطح ملی در این شهر پیش‌بینی شده و برگزار شود. وفایی با قدردانی از اسپانسری هتل بین‌المللی رویال پارک تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات در بخش جوانان به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی 2019 دعوت شده و در بخش بزرگسالان نیز نفرات منتخب در اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا آماده می‌شوند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.