محمد ابراهیم محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 11 طرح از محل اشتغال فراگیر روستایی برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شد که از این تعداد تاکنون چهار طرح موفق به عقد قرارداد و اخذ تسهیلات اشتغالزایی شده است.
او با اشاره به اینکه برنامه اشتغال فراگیر با هدف تحرک در بازار کار و ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به اجرا درآمده گفت: ارائه تسهیلات اشتغال فراگیر راهبردی برای ایجاد اشتغال و درآمد است.
وی از جمله طرح هایی که با این هدف و با بهره گیری از تسهیلات فراگیر اشتغال در شهرستان سرعین احداث شده و آخرین مراحل آماده سازی را طی می کند، کارخانه لبنیات مهدی زاده در روستای اسب مرز ذکر کرد.
به گفته وی ، این طرح با سرمایه گذاری 25 میلیارد ریال که 16.5 میلیارد ریال آن از طریق تسهیلات اشتغال فراگیر تامین شده در هفته دولت افتتاح و زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم 30 نفر را فراهم می کند.
وی تشریح کرد: اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر با هدف ارتقای تولید و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری و برای تحقق اهداف سیاست‌ های کلی اقتصاد مقاومتی در حال اجراست و متقاضیان و واجدان شرایط می توانند برای دریافت راهنمایی و تشکیل پرونده به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.
سرعین در 27 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.