چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل این بار با تجلیل از کریم انصاری‌فرد بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان حال و هوایی خاص پیدا کرد.  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل و مدیران و مسئولان در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد، کریم انصاری‌فرد بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه پدر خود در این جلسه حاضر شد تا با اهدای لوح سپاس و هدایایی از افتخارآفرینی این ورزشکار اردبیلی در رقابت‌های جام جهانی روسیه به نوعی تجلیل و تکریم شود.
کریم انصاری‌فرد که صبح امروز وارد اردبیل شده به همت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی در حالی مورد تجلیل قرار گرفت که قرار است در روزهای آینده این بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان که اهل اردبیل است در مراسمی از سوی مسئولان و عموم مردم مورد تجلیل و تکریم قرار گیرد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل در این جلسه با قدردانی از حضور معاون اجتماعی وزیر کشور و کریم انصاری‌فرد بازیکن تیم ملی به عنوان دو میهمان جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: در روزهای گذشته بازی‌های غرورآفرین تیم ملی کشورمان نشاط و سرزندگی را به جامعه تزریق کرد که در بین بازیکنان تیم ملی کریم انصاری‌فرد با گلی که به تیم پرتغال به ثمر رساند موجی از شور و نشاط برپا کرد.
سیدناصر اسحاقی با بیان اینکه امام راحل با تکیه بر قدرت الهی نهضت خود را شروع کرد و با همین قدرت در سال 57 این نهضت را به سرانجام رساند، خاطرنشان کرد: ایشان همواره زمزمه تاسی به قدرت الهی و گره‌گشایی از مشکلات به دست قدرت بی‌پایان هستی را بر زبان داشتند و امروز فرزندان خمینی نیز در عرصه‌های مختلف با تکیه بر قدرت الهی پیروز میدان هستند.
وی ادامه داد: سجده شکری که کریم انصاری‌فرد بعد از به ثمر رساندن گل تیم ملی به پرتغال به جای آورد نه تنها جهانیان را بهت‌زده کرد بلکه اسباب فخر و شرف و ارتقای معنویت را برای جامعه ما به ارمغان آورد.
در این مراسم کریم انصاری‌فرد بازیکن تیم ملی کشورمان در سخنانی اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که با حضور پرتوان خود در جام جهانی و بازی‌هایی که در حد وسع و توان انجام دادیم اسباب شادی و سرور ملت ایران را فراهم کرده است.
وی تصریح کرد: حسی که قبل از زدن گل به پرتغال داشتم حس عجیبی بود به طوری که مسئولیت بزرگی را بر گردن خود حس می‌کردم و با زمزمه دعا و تاسی به ائمه اطهار آرزو می‌کردم ضربه من به ثمر بنشیند که خداوند چنین حقیقتی را به شایستگی رقم زد.
این بازیکن تیم ملی فوتبال افزود: در یک کار گروهی و در قالب تیم ملی تنها به سربلندی ایران و ایرانیان می‌اندیشیدیم و خوشحال هستیم که در عرصه‌های جهانی توانستیم قدرت خود را به رخ کشورهای دیگر بکشیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.