به گزارش ایرنا ، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این نشست گفت: در اولین نشست اتحادیه دانشگاه های آسیای میانه در شهر اردبیل 40 نفر از دانشگاهیان شامل روسا و مدیران امور بین المللی از هفت کشور ترکیه ، افغانستان ، مقدونیه ، گرجستان ، قرقیزستان ، قزاقستان و آذربایجان حضور دارند.
گودرز صادقی افزود: پارسال در نشستی که در شهر بیشکک پایتخت قرقیزستان تشکیل شد قرار شد تا اتحادیه دانشگاه های آسیای میانه به شکل دوره ای نشست هایی را در کشورهای عضو برگزار کند که اولین آن در ایران و در شهر اردبیل و در دانشگاه محقق اردبیلی به مدت 2 روز برگزار می شود.
وی گفت: در این نشست ها درباره فعالیت های انجام شده در دانشگاه های کشورهای عضو ، انتخابات و تغییرات اساسنامه و مواردی از این قبیل گفت و گو می شود.
وی با بیان اینکه وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری اطلاعات به دانشگاه محقق اردبیلی مسوولیت داده تا کار تماس با دانشگاه های گرجستان را برعهده داشته باشد ادامه داد: به همین خاطر در نشست فردا یک قرارداد بین ایران و دانشگاه های گرجستان منعقد خواهد شد.
در مراسم گشایش این نشست که در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی اردبیل برگزار شد علاوه بر میهمانان خارجی ، ناصر نصیری معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل و جمعی از مدیران و دانشگاهیان این استان حضور داشتند.
6019/6016
خبرنگار: مسعود وسیله ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.