به گزارش ایرنا، فرهاد رهبر روز یکشنبه در مراسم معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل افزود: دانشگاه آزاد اسلامی برای تربیت نسل جوان که امکان تحصیل داشتند پیشقدم شده و امروز افتخار می کنیم که در هر خانواده یک تحصیل کرده دانشگاه آزاد وجود دارد.
وی بیان کرد: تقویت نیروی انسانی برای اداره نظام جمهوری اسلامی از افتخارات است و دانشگاه آزاد اسلامی هم در این زمینه موفق بوده است .
رهبر افزود: امروز نیزتولید علم در دانشگاه آزاد توام با ایمان در دستور کارقرا رگرفته است .
او بیان کرد : امروز اقتدار همه کشور ها به تولید علم وابستگی دارد چرا که علم اقتدار می آورد و بخاطر همین مصصم هستیم سهم خود را در تولید علم جهانی افزایش داده و ضمن حفظ رتیه یک علمی در کشور رتبه بین المللی را هم افزایش دهیم .
وی بابیان اینکه تولید علم به تنهایی کافی نیست افزود: تولید علم نافذ که بتواند نیاز امروز جامعه و مشکل کشور را برطرف کند دردانشگاه مد نظر است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی مرحله اول و دوم را در تولید علم پشت سر گذاشته و در حال حاضر کار آفرینی و خلق ثروت از علم را در جایگاه نسل سوم در برنامه داریم .
رهبر اضافه کرد: دانشگاه ازاد اسلامی درصدد برنامه ریزی در تولید ثروت از علم است و در کنار آن ماموریت داریم آموزش در دانشگاه را به آموزش پزوهشی سوق دهیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه علم و ایمان در کنار هم انسان را به اوج می رساند افزود: علم بدون دینداری در فرهنگ اسلامی مفید به فایده نیست.
وی همچنین راه اندازی مرکز رشد در استان اردبیل و ارتباط مستمر و سیستماتیک دانشگاه با دشت مغان را ضرروی خواند.
در این آیین دکتر شامل رئیس سابق دانشگاه ازاد اسلامی اردبیل از عملکرد سه ساله خود گزارش و دکتر اسحق رسولی رئیس جدید هم برنامه های خود را تشریح کردند.
خبرنگار:یعقوب شاددل** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
/6016/7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.