معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه محقق اردبیلی از افزایش سرانه فضای سبز در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.
مهرداد محرم‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه اردبیل با بیان اینکه حق‌التدریس‌های آموزشی و پژوهشی در سال گذشته بلافاصله بعد از نهایی شدن نمرات دانشجویان در سایت‌های آموزشی و اعلام لیست عاملان مالی در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت شده است، افزود: پرداخت بدهی‌های داوری پایان‌نامه‌های از سنوات گذشته نیز انجام شده و در حال حاضر هیچگونه بدهی به اعضای هیات علمی، کارمندان، مدرسان مدعو و پیمانکاران نداریم. 
وی با اشاره به حوزه فضای سبز دانشگاه، گفت: با در نظر گرفتن اعتبارات قابل توجه در سالجاری اقدام به افزایش سرانه فضای سبز در دانشگاه کردیم که برای مثال می‌توان به محوطه سازی محوطه ساختمان شیخ صفی، افزایش فضای سبز ناحیه جانبی ساختمان مرکزی، محوطه مسجد، فضای خوابگاه کوثر و غیره اشاره کرد. 
محرم زاده تاکید کرد: تمام قراردادهای پروژه‌های مذکور بدون هیچگونه مشکل تعهد مالی و در چارچوب مقررات بوده و تکمیل شده و یا در حال اجرا هستند. 
وی از همکاری این معاونت با دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی جهت انتقال مرکز تندرستی دانشگاه از فضای استیجاری خارج از دانشگاه به سالنی در این دانشکده خبر داد و گفت: این مرکز علاوه بر ارائه سرویس‌های سلامتی و تندرستی به همکاران دانشگاهی و خدمات آموزشی برای رشته‌های مرتبط تربیت بدنی، در فضای مستقلی نیز نسبت به ارائه خدمات به شهروندان اقدام می‌کند که ضمن صرفه جویی مالی و افزایش ارائه خدمات به دانشجویان و همکاران دانشگاهی، به عواید دانشگاه در بخش درآمدزایی نیز کمک می‌کند. 
محرم‌زاده با بیان اینکه طی یک برنامه‌ریزی منسجم فضای ورودی ساختمان مرکزی دانشگاه به صورت کامل از بافت فرسوده خارج شد، گفت: همچنین ساختمان مرکزی دانشگاه به صورت 100 درصدی از لحاظ بافت با حداکثر صرفه‌جویی مالی در حال ترمیم است . 
محرم زاده با بیان اینکه ساختمان کتابخانه مرکزی دانشگاه با اعتبار هفت میلیارد تومانی راکد مانده بود، گفت: خوشبختانه با جذب اعتبار مکمل و شارژ حساب مشترک در حال طی مراحل پایانی آن هستیم که قرارداد آسانسور آن نیز منعقد شده و تا دهه فجر سالجاری به صورت نهایی آماده بهره‌برداری خواهد بود. 
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به تجهیز فاز اول ساختمان آموزشی(شیخ صفی)، اندیشکده علم و دین، نمازخانه و فضای مرتبط اداری و علمی، گفت: اجرای فاز سوم ساختمان آموزش با انعقاد قرارداد عملیات آغاز شده و هم اینک در حال اجرای نمای ساختمان و نصب 3D های مربوطه هستیم. 
وی با اشاره به وضعیت یادمان شهدای گمنام دانشگاه نیز گفت: طرح کلی پروژه یادمان شهدا به صورت کامل از شرکت مرتبط دریافت شده است و فرآیند احداث این یادمان در سه فاز اجرایی مصوب شده است. 
محرم زاده با بیان اینکه فاز اول توسط شرکت متولی برای دو مرحله آماده‌سازی، تسطیح، زیرسازی و آسفالت جاده منتهی به یادمان و نصب المان هم‌‎اکنون در حال اجرا می‌باشد، افزود: فاز دوم شامل پارکینگ و فضای فرهنگی یادمان و نهایتا فاز سوم تکمیل نقشه عمرانی پروژه یادمان شهدا خواهد بود که با توجه به دینی که به شهدا و خانواده آنان داریم، فاز اول تا آبان ماه سالجاری به بهره‌برداری خواهد رسید، فاز دوم و سوم نیز با اولین امکان مساعد بودن آب و هوای منطقه، آغاز خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.