خیران اردبیلی با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود بیش از یک‌میلیارد تومان در طرح «احسان حسینی» مشارکت داشته‌اند که کمک‌های آنها به صورت ساماندهی شده و هدفمند در بین مددجویان و اقشار آسیب پذیر استان توزیع شده است. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، صفر توحیدی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه مردم خیر استان تاکنون بیش از یک‌میلیارد تومان در قالب طرح «احسان حسینی» به خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند جامعه کمک کرده‌اند، گفت: این طرح از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر برگزار می‌شود تا خیران با کمک‌های خود بخشی از مشکلات نیازمندان و مستمندان را رفع کنند. 
وی با بیان اینکه همچنان شاهد کمک‌های مردمی در قالب طرح «احسان حسینی» هستیم، افزود: خیران با برپایی سفره‌های اطعام، توزیع غذای گرم و سبدهای غذایی بین مددجویان می‌کوشند تا در ایام سوگواری ماه محرم و صفر بخشی از نیازهای ضروری آنها را تأمین کنند. 
توحیدی با اشاره به اینکه خیران نذورات و احسانات خود را در قالب طرح «احسان حسینی» به دست مساکین و نیازمندان می‌رسانند، بیان کرد: یکی از اهداف مهم در اجرای طرح «احسان حسینی» ساماندهی توزیع نذورات و ارائه خدمات هدفمند به اقشار بی‌بضاعت است تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نیکوکاران بتوانیم سفره‌های اطعام را برای تمامی خانوار تحت حمایت برپا کنیم. 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با بیان اینکه ترویج و اشاعه‌ فرهنگ احسان و انفاق در جامعه از دیگر اهداف حائز اهمیت طرح «احسان حسینی» است، گفت: خیران با برپایی سفره‌های احسان در مساجد، حسینیه‌ها و مراکز نیکوکاری، می‌توانند خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند را مورد احسان و اطعام قرار دهند. 
وی با اشاره به اینکه نیکوکاران و عزاداران حسینی 754 میلیون تومان در قالب طرح «احسان حسینی» به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند، اعلام کرد: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مراکز نیکوکاری محله خود تحویل دهند تا در اسرع وقت در اختیار مددجویان و نیازمندان همان منطقه قرار گیرد. 
توحیدی با بیان اینکه نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی #045*8877* به ساده‌ترین شکل ممکن و با گوشی همراه خود در طرح «احسان حسینی» کمک کنند، افزود: سامانه پیام کوتاه 3000333345 نیز برای تسهیل و تسریع در نحوه مشارکت خیران در طرح «احسان حسینی» در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.