به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام کریم قیاسی در خطبه های نماز جمعه بیله سوار افزود: اهمیت نماز جمعه و جایگاه آن در دین اسلام به حدی است که یک سوره در قرآن کریم به نام سوره جمعه نازل شده است.
وی همچنین آغاز دهه کرامت را تبریک گفت و یادآوری کرد: دهه اول ماه ذی القعده که ابتدای آن با ولادت حضرت معصومه و پایان 10 روز اول مصادف است با ولادت حضرت امام رضا (ع) از ایامی است که با عنوان دهه کرامت گرامی داشته می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تصویب جدیدترین و گسترده ترین تحریم های تاریخ از سوی آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: از جمله اهداف این تحریم ها بالابردن ریسک سرمایه گذاری خارجی در ایران، اعمال محدودیت های بیشتر علیه اقتصاد ایران ، نشانه رفتن بخش دفاعی کشور ، امنیت زدایی در ایران و انتقال هزینه های برجام از اقتصاد به بخش امنیت کشور است.
وی به دیدار فرماندهان ارشد سپاه با رئیس جمهوری اشاره کرد و عنوان کرد: وحدت و همکاری همه جانبه نیروها و نهادها برای پیشبرد اهداف عالیه کشور و ایجاد همدلی و انسجام بیشتر مدیران از اهداف و پیام های این نشست بود.
به گزارش ایرنا ، مردم شهرستان بیله سوار پس از پایان نماز جمعه امروز در اعتراض به کشتار مسلمانان میانمار و سکوت مجامع بین المللی و نیز حمایت از انتفاضه فلسطین راهپیمایی کردند و همچنین به مناسبت بزرگداشت هفته نمازجمعه به همت ستاد نمازجمعه بیله سوار از فعالان ستاد اقامه نماز شهرستان بیله سوار تجلیل شد.
خبرنگار: مینا میرقاسمی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6016/3006
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.