صباح الدین برزگر روز  دوشنبه به ایرنا افزود: با توجه به محدودیت درآمدهای محلی شهرداری خلخال که در شرایط فعلی به سختی حقوق و مزایای ماهانه کارکنان خود را تامین می‌کند تامین چنین اعتباری در هیچ شرایطی امکان پذیر نیست.

وی بیان کرد : عملیات اجرایی این پل ۷۰ درصد پیشرفت داشته اما به علت ایرادهای گرفته شده از سوی شورای فنی استان و همچنین نبود اعتبار از سال‌ها پیش نیمه کاره رها شده است

شهردار خلخال با بیان اینکه با وجود محدودیت‌های کاری ناشی از شیوع کرونا  هیچ کدام از کارهای عمرانی و خدماتی شهرداری تعطیل و متوقف نشده است، اظهار کرد: دل بستن مردم برای تکمیل این پروژه بدون تخصیص منابع مالی تحقق یافتنی نیست .

برزگر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای احداث پردیس سینمایی شهر خلخال گفت: زمین مورد نظر برای پردیس سینمایی، فاقد سند مالکیت بوده و با رایزنی و برگزاری جلسه با سازمان همیاری  شهراری در تهران تصمیم گرفته شد که مکاتباتی با سازمان مسکن و شهرسازی برای تامین زمین مورد نیاز برای احداث این پروژه صورت گیرد.

وی گفت:در صورت تامین زمین مورد نظر در محلی مناسب اقدامات لازم برای استفاده از تسهیلات و اجرای عملیات این سینما از سوی شهرداری انجام خواهد شد.

خلخال در جنوب اربیل واقع است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.