سرهنگ کیوان زرین‌کلاه روز شنبه گفت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار تعداد قابل توجهی لوازم بهداشتی در یک واحد انباری در خیابان شهید "قهرمانی" مشگین‌شهر بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ فرهنگیان مشگین‌شهر با بررسی میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل کرده و پس از هماهنگی قضایی و به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت به آدرس این انباری اعزام شدند.

وی اظهارداشت: ماموران موفق شدند در بازرسی از این انباری ۱۸۰ عدد مایع نت، ۱۲ عدد مایع ظرفشویی چهارلیتری، ۲۸۸ عدد پودر ماشین لباسشویی و رختشویی، ۶۰۰ عدد دستمال کاغذی و ۱۹ هزار و ۸۰۰ بسته پوشاک بچه احتکار شده را کشف کنند.

فرمانده انتظامی مشگین‌شهر بیان‌کرد: کارشناسان ارزش لوازم بهداشتی احتکار شده را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سرهنگ زرین‌کلاه ادامه‌داد: با دستور مقام قضایی این انباری پلمب و صاحب آن با تشکیل پرونده برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی تحویل سیستم قضایی شد.

او با اشاره به تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط پلیس گفت: مبارزه با پدیده شوم احتکار و پیشگیری از فعالیت‌های قاچاقچیان و ناامن کنندگان و مخلان اقتصادی جامعه از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

مشگین‌شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.