به گزارش خبرگزاری مهر، دادگستری استان اردبیل به مناسبت یوم الله بیست و دوم بهمن ماه بیانیه‌ای را صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: «بیست و دوم بهمن ماه، تجلی پیروزی حق بر باطل و غلبه خون بر شمشیر و یادآور ثمره مجاهدت‌ها و مبارزات طولانی یک ملت مسلمان و انقلابی است که برای استقرار احکام کامل‌ترین دین خدا، از جان و مال خویش گذشتند. این روز بزرگ، جشن ملتی با ایمان، مصمم و انتخاب گر است که از پرچم سربلند انقلاب اسلامی در منزلگاه‌های دلهره آور تاریخ، همچون جانِ شیرین، حفاظت و حراست کرده و گرامی داشته‌اند.

یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه روزی است که خودباوری، ظلم ستیزی، مردم سالاری و عدالت خواهی ملت بزرگ ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، به بار نشست و فریاد بلند استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی ملت ایران، در گوش جهانیان پیچید. انقلاب اسلامی ایران، در چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند خود همچنان پویا و سرزنده، مقتدرانه و عزتمند به سوی بالندگی پیش می‌رود؛ این قیام باشکوه به‌عنوان حرکتی مبتنی بر احیای عزت انسانی و بازیابی هویت اسلامی در جهان شناخته شده است.

قیامی که با اتکا به اراده مردم و تأسی از رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیرش، حضرت امام‌خمینی (رحمت‌الله علیه) با اقتدار، مظاهر تجدد منحط غربی را از جامعه اسلامی ایران زدود و نقش اسلام و مسلمین را در عرصه‌های مختلف، پیش چشم جهانیان، برجسته و مؤثر ساخت. زیبنده است تا در روزهای پر خاطره‌ای که یادآور خاطرات افتخار آمیز ملت ایران به وِیژه جوانان برای رسیدن به این روز آرمانی و رویایی است بیش از گذشته شکر گذار این پیروزی بزرگ بوده و با حضور گسترده در صحنه‌های انقلابی همچون یوم الله ۲۲ بهمن ماه ضمن تأیید راه شهیدان و تحکیم دستاوردهای انقلاب با همان روحیه انقلابی پاسدار خون شهیدان و همچون همیشه پشتیبان کشور، انقلاب و ولایت فقیه باشیم.

بدین وسیله کلیه کارکنان تشکیلات قضائی استان ضمن محکوم نمودن جنایت دولت تروریستی آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، همراه و همگام با ملت شریف ایران به ویژه ملت ولایی دارالارشاد اردبیل یک بار دیگر در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله ۲۲ بهمن ماه حضور یافته و با اقتدار تمام یاوه گویی‌های مستکبران را محکوم خواهیم نمود.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1349341
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.