به گزارش ایرنا ،مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در آیین افتتاح طرح‌های گازرسانی روستایی بخش شاهرود خلخال افزود: در دهه فجر امسال ۶۳ روستای شهرستان‌های مشگین‌شهر ، بیله‌سوار ، پارس‌آباد ، نیر ، نمین، گرمی ، کوثر و خلخال و همچنین ۲ پروژه گازرسانی به محورهای صنعتی سامیان و پایاب سد خداآفرین در استان در راستای کمک به صنعت ، تولید و اشتغال با اعتبار بالغ بر  ۲۰۰ میلیارد ریال و با حجم شبکه‌گذاری بیش از ۲۶۰ کیلومتر افتتاح شد.

سردار اسماعیلی با بیان اینکه  تا پایان دولت دوازدهم تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان گازرسانی می‌شود، اظهارداشت: شاخص بهره‌مندی جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی در مناطق روستایی ۹۴ درصد بوده و عملیات  گازرسانی به ۱۲۰ روستای دیگر نیز آغاز شده است.

او بر لزوم استفاده صحیح و ایمن از گاز طبیعی توسط مشترکین استان تاکید کرده و خواستار صرفه‌جویی در مصرف گاز شد.

وی گفت : برای اجرای طرح‌های گازرسانی به روستاهای خللر گیلوان و لرد از توابع بخش شاهرود خلخال اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و چهار هزار و ۲۰۰ نفر از اهالی این ۲ روستا از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

شرکت گاز استان به ۴۸۹ هزار مشترک گاز طبیعی خدمات ارائه می‌کند و در حال حاضر تمامی ۲۹ شهر و هزار و ۳۱۲ روستای استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.