اکبر بهنامجو استاندار اردبیل روز جمعه درحاشیه افتتاح این پروژه‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: علاوه بر پروژه‌هایی که بهمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان مشگین‌شهر به بهره برداری رسید دی ماه گذشته و در جریان سفر ریاست جمهوری نیز چند پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح شد.

وی بیان کرد: کارخانه کامیون‌سازی و سد وشبکه پایاب احمدبیگلو از جمله پروژه‌های مهم افتتاح شده در سفر ریاست‌‍جمهوری به شهرستان مشگین‌شهر بود که نقش مهمی درتولید وبهرهوری کشاورزی وصنعتی و ایجاد اشتغال پایدار در این منطقه  خواهد داشت.

وی بیان کرد: پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر نیز شامل زیپ لاین شهر لاهرود، سه واحد آموزشی شهری وروستایی ، ۲واحد کارخانه سبدسازی میوه ،گازرسانی به  ۶روستای محروم بخش مرادلو ، بهسازی و آسفالت جاده‌های روستایی، افتتاح ۲ و احد پرواربندی گاو و گوساله، چند پروژه آب و خاک ،استخر پرورش ماهی و طرح‌ها و پروژهای دیگر  می باشد.

استاندار اردبیل با حضور در مراسم عبادی، سیاسی نماز جمعه مشگین شهر با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهالی خواست در راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی حضوری پر شکوه داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.