سردار غلامعلی حیدری روز چهارشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل اردبیل افزود: تاکنون قرارداد طرح جامع ۳۱ استان کشور منعقد شده و در برخی استان‌ها سند طرح جامع پدافند غیرعامل تکمیل شده است.

وی بیان کرد: اکنون دشمن از طریق شبکه‌های اجتماعی تهدیدهای مردم محور را دنبال می کند تا نارضایتی در بین مردم ایجاد کرده و به اهداف شوم خود دست یابد.
حیدری اضافهکرد: در حال حاضر مهمترین رویکرد جنگ اقتصادی دشمن ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است تا از ظرفیت مردم در داخل علیه نظام بهره‌برداری کند.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه دشمن امروز قدرت مقابله نظامی با ایران را ندارد افزود: برای همین امروز دشمن جنگ اقتصادی و مانور فشار روانی را در دستور کار خود قرار داده است.

حیدری گفت: پدافند غیرعامل به عنوان یکی از موثرترین و پایدارترین روش های دفاع در مقابل تهدیدهای مطرح است که کاهش آسیب پذیری و افزایش پایداری را به ارمغان می آورد.

وی با اشاره به اینکه پایدارسازی زیرساخت‌ها و تولید علم در پدافند غیرعامل تهدیدها و آسیب‌پذیری مراکز حیاتی را کاهش می دهد اظهارداشت: ارتقای نظام مدیریتی و اثربخش در شرایط بحران از اهداف پدافند غیرعامل است.

معاون  امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان کرد: با توجه به پیشرفت علم و فناوری زمینه برای تهدیدهای پدافند غیرعامل افزایش یافته که باید برای مقابله با آن اقدام های لازم انجام شود.

او گفت: پدافند غیرعامل نیاز پایه برای کشور در تمامی زمینه‌هاست و مادامی که بر اصول سیاست‌های کلان مقام معظم رهبری حرکت شود کشور در برابر تهدیدهای دشمن مصون است و آمادگی در برابر هر توطئه وجود دارد.

۷۱۱۰/ ۱۲۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.