با حضور 8 بازیکن تیم ملی دارت اردوی تیم ملی جوانان در اردبیل برپا شد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این اردو بازیکنانی از استان‌های مختلف حضور دارند تا در سالن‌های مجهز اردبیل تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر انجام داده و خود را برای حضور در مسابقات جهانی رومانی آماده کنند.

در این اردو از مجموع 8 بازیکن حاضر چهار بازیکن و چهار بازیکن پسر هستند که زیر نظر مربیان تیم ملی آقایان و بانوان تمرینات خود را به صورت تخصصی و فنی انجام می‌دهند تا در نهایت از بین آنها دو نفر در رشته دارت پسران و دو نفر نیز در رشته دارت دختران در مسابقات جهانی رومانی حضور پیدا کنند.
مربیان تیم ملی آقایان و بانوان کشور از امکانات موجود در اردبیل برای برگزاری این اردو قدردانی کرده و اعلام داشتند؛ طی دو سال اخیر اردوی تیم ملی دارت کشور در گروه‌های سنی مختلف به میزبانی اردبیل برگزار شده تا تیم ملی بتواند در رقابت‌های پیش رو با آمادگی کامل و توان مضاعف حضور پیدا کند.

در کنار تمرینات مختلف کارشناسان و متخصصان حوزه روانشناسی نیز بازیکنان را با مهارت‌های روانشناختی و تمرکزی آشنا می‌کنند تا همزمان با انجام تمرینات تخصصی زمینه این تمرکز روحی نیز در بین بازیکنان فراهم آید.
چند روز پیش نیز استان اردبیل در رشته دارت میزبان مسابقات شهرداری‌های کلانشهرهای کشور بود که در سالن تخصصی دارت هدف برگزار و شرکت کنندگان از میزبانی اردبیل قدردانی کردند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.