رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تشکیلات قضایی در استان اردبیل حامی متعصب و سرسخت واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران است تا زمینه تولید و اشتغال قوت بگیرد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سیدناصر عتباتی در نشست با فعالان بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: کارشناسان و حقوقدانان تشکیلات قضائی تمام سعی خود را بکار گرفتند تا با بهره‌گیری از قوانین و مقررات حمایت کننده بیشتر از دستگاه‌های دولتی در خدمت متولیان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران باشند تا به تدریج موانع پیش رو رفع شود.
وی به تشکیل مرتب و منظم جلسات کمیته حمایت قضائی با همکاری مجموعه دادگستری استان اردبیل و اتاق بازرگانی اشاره و خاطرنشان کرد: این کمیته در حقیقت پناهگاه فعالان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران است که به صورت مرتب با ما در ارتباط بوده تا با بهره‌گیری از قوانین و مقررات تشویقی بتوانیم موانع و مشکلات را رفع و در خدمت فعالان این حوزه باشیم.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل اجرای دقیق مصوبات این کمیته را یادآور شد و گفت: هیچ مدیر و مسئول اجرایی و بانکی حق ندارد در اجرای مصوبات این کمیته سنگ‌اندازی کرده و یا از آن عدول کند بلکه باید به دقت و با حساسیت این مصوبات اجرایی شود تا در سال رونق تولید احیای واحدهای تولیدی را شاهد باشیم.
همچنین به مناسبت هفته قوه قضائیه حقوقدانان بسیجی تشکیلات قضائی استان گردهم آمدند تا در محورهای هشتگانه به صورت تخصصی و با راهبرد علمی، معرفتی و تربیتی با جدیدترین مسایل و موضوعات حقوقی در راستای تقویت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و کاهش آسیب‌ها و دغدغه‌های مردم آشنایی پیدا کرده و در این زمینه نقش‌آفرینی کنند.

مسئول بسیج حقوقدانان استان اردبیل با بیان اینکه این مجموعه در تقویت برنامه‌های آگاهی‌بخشی و همچنین ورود حقوقدانان به حوزه‌های تخصصی با نگرش دینی و اسلامی تلاش می‌کند، اظهار کرد: امیدواریم بسیج حقوقدانان استان اردبیل در فصل جدید فعالیت خود بتواند اهداف و برنامه‌های تعریف شده را عملیاتی کند.
ندائی گفت: بسیج حقوقدانان استان اردبیل در طول سال و با برگزاری نشست‌های تخصصی سعی دارد تا مهارت و توان علمی و تخصصی آنها را ارتقا دهد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.