به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، علی نوبخت در جلسه بررسی خرید تضمینی گندم در بیله سوار افزود: اداره غله و خدمات بازرگانی استان در این راستا مبلغ 200 ریال به ازای هر یک کیلوگرم گندم به ‌عنوان کرایه حمل تشویقی به کشاورزان پرداخت خواهد کرد.
وی بیان کرد: این اقدام برای مدیریت خرید گندم، جلوگیری از هزینه‌های تحمیلی، بارگیری و حمل‌ ونقل مضاعف و حفظ کیفیت گندم خریداری می باشد.
نوبخت اضافه کرد: در سال‌ جاری 11مرکز خرید گندم در شهرستان بیله سوار در نظر گرفته شده وتمهیدات لازم برای خرید سهل و آسان گندم از کشاورزان اندیشیده شده است
وی با بیان اینکه برداشت محصول گندم در بیله سوار از نیمه خرداد آغاز خواهد شد افزود:پول کشاورزان در حداقل زمان پرداخت خواهدشد.
حسن قبادی فرماندار بیله سوار مغان نیز در این جلسه گفت: بستر ها برای خرید محصولات کشاورزی باید فراهم شود تا کشاورزان منطقه مشکلی از بابت تحویل محصولاتشان نداشته باشند.
ربعلی جهانی رییس جهاد کشاورزی شهرستان بیله سوار مغان هم گفت: سطح زیر کشت گندم دیم در این شهرستان 66 هزار هکتار و گندم آبی 12 هزار هکتار بوده و پیش بینی می شود 200 هزارتن با قیمت مصوب از قرار هر کیلو گندم 17هزار ریال گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خریداری خواهد شد.
6016/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.