مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: در راستای اجرای طرح نظارت ویژه نوروزی  159 نازل جایگاه عرضه سوخت مایع و 394 ترازوی اصناف در طول این مدت مورد آزمون قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، هاشم علایی با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح نظارت  ویژه نوروزی بر نازل‌های سوخت و ترازوهای اصناف انجام شد که اداره کل استاندارد استان اردبیل در راستای انجام وظایف نظارتی خود، از نازل‌های سوخت و وسایل توزین و سنجش سبک مورد استفاده در داد و ستد عمومی در ایام پایانی سال بازرسی کرد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به مسافرپذیر و گردشگری بودن استان اردبیل و به تبع آن افزایش مصرف و استفاده برخی کالاها و خدمات خاص در ایام تعطیلات نوروز، به واسطه وظیفه و رسالت اصلی اداره کل استاندارد که حفظ سلامت و ایمنی و همچنین منافع مردم است، گشت‌های نوروزی از اواسط اسفند ماه تا اواسط فرودین ماه در سطح استان برقرار شد.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل با بیان اینکه این طرح با عنوان گشت نوروزی و از تاریخ 15 اسفند تا 15 فروردین در سطح استان انجام شد، گفت: این بازرسی‌ها در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان و جلوگیری از کم‌فروشی احتمالی در ایام پایانی سال انجام گرفت.

علایی افزود: بر این اساس تعداد 159 نازل جایگاه عرضه سوخت مایع و 394 ترازوی اصناف در طول این مدت مورد آزمون قرار گرفتند.
وی تصریح کرد: تهیه و چاپ کتاب استاندارد در سفر، انجام آزمون‌های دوره‌ای ترازوهای اصناف، انجام آزمون‌های دوره‌ای نازل‌های جایگاه سوخت، از دیگر برنامه‌های اداره کل استاندارد در این ایام بوده است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.